۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۶۶۱۲۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت ایران راه سازش ناپذیری، حماسه و ایثار شهیدان را رها نخواهد کرد

ملت ایران راه سازش ناپذیری، حماسه و ایثار شهیدان را رها نخواهد کرد
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران با فشار، تهدید و تحریم تن به سازش نخواهد داد، گفت: این ملت راه سازش ناپذیری، حماسه و ایثار شهیدان را رها نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران سه شنبه شب در مراسم شب وداع با شهدای مدافع حرم در بوستان ولایت ساری با اشاره به این که شهدا رفتند تا اسلام، انقلاب و ملت بمانند، گفت: جانفشانی ها و مجاهدت های رزمندگان در دفاع مقدس و جبهه مقاومت موجب عزت و اقتدار ملت ایران شده است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران هر روز مقاوم تر از گذشته در رسیدن به اهداف انقلاب حرکت می کند، افزود: این ملت هیچ گاه دست از ایستادگی و مقاومت نخواهد کشید.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمن در طول 42 سال اخیر همه توان خود را برای تسلیم ملت ایران به کار گرفت، گفت: اما فشارها و توطئه های دشمنان موجب عقب نشینی ملت ایران از مواضع به حق خود نشده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران با فشار، تهدید و تحریم، تن به سازش نخواهد داد، خاطرنشان کرد: این ملت هیچ وقت راه سازش ناپذیری، حماسه و ایثار شهیدان را رها نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی به برکت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به الگویی در جهان تبدیل شده است، تصریح کرد: امروز بسیج مستضعفین در گستره جهانی در مقابل تمام منافع دنیای غرب ایستاده است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که نفوذ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مناطق مختلف جهان هر روز بیشتر از گذشته می شود، بیان داشت: امروز نفوذ ایران اسلامی در مقیاس جهانی به عنوان یک قدرت تأثیر گذار در همه جریان های جهانی مورد توجه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی، ایران و مردم کشورمان را از ظلمت و تاریکی به سمت نور و روشنایی هدایت کرد، ادامه داد: در سایه فداکاری، حماسه آفرینی و ایثارگری های فرزندان این کشور امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک الگوی جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که امروز جامعه ما برای عبور از بحران ها و مشکلات به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است، تصریح کرد: باید خواسته و آرمان شهدا در فرهنگ و زندگی امروز نهادینه شود.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ارزش ها و آرمان های شهدا راه عبور از مشکلات است، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم فرهنگ شهادت و ارزش های دفاع مقدس در جامعه اسلامی کمرنگ شود که اگر خدای ناکرده در این مسیر قرار بگیریم به طور حتم خواسته و ناخواسته به دشمن کمک کردیم.

وی با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت باید در صحنه زندگی خانواده های ایرانی نهادینه شود، بیان داشت: این فرهنگ اصیل و ارزشی عامل عزت و اقتدار کشورمان در برابر توطئه های دشمنان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که وضعیت امروز کشور در حوزه های اقتصادی به هیچ عنوان زیبنده جامعه اسلامی نیست، تصریح کرد: مردم ما باید مسؤولانی را انتخاب کنند که مدیریت جهادی داشته و گوش به فرمان رهبری باشند./950/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
سلام واقعا مرحبا به این سخنان احسنت.
0
0