۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۶۶۲۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدیریت جهادی گره گشای مشکلات اقتصادی و بیکاری است

مدیریت جهادی گره گشای مشکلات اقتصادی و بیکاری است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مدیریت جهادی را گره گشای مشکلات اقتصادی و بیکاری خواند و گفت: عمل انقلابی، همت و کار مضاعف در سایه این مدیریت لازمه رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امشب در دیدار معاونان اداره کار و تعاون گفت: در زمینه اشتغال زایی باید توجه بیشتری شود و آثار آن در جامعه مشاهده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه در زمینه مشاغل خانگی نیاز به دقت بیشتری است، افزود: اشتغال زایی با هدف رفع معضل بیکاری ضرورتی انکارناپذیر است.

وی بر ضرورت مدیریت جهادی تاکید کرد و گفت: عمل انقلابی و جهادی و همت و کار مضاعف لازمه رفع مشکلات به ویژه در عرصه اقتصادی و بیکاری در جامعه امروز است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: مشکلات استان باید بررسی شود و با تکیه بر مدیریت جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات برنامه ریزی دراز مدت صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری باید واحدهای راکد تعیین تکلیف و به چرخه اقتصاد بازگردانده شوند.

وی با اشاره به اینکه بیکاری مشکل فراروی جوانان استان است، خاطرنشان کرد: هدایت مشاغل خانگی به سمت تعاون محوری در رفع مشکلات بیکاری ضروری است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات