۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۶۶۳۱۰
آیت الله دری نجف آبادی:

مبادا با وجود مشکلات اقتصادی دچار یأس و ناامیدی شویم

مبادا با وجود مشکلات اقتصادی دچار یأس و ناامیدی شویم
امام جمعه اراک گفت: مشکلات اقتصادی و غیره موجب نشود که دچار یأس و ناامیدی شویم؛ همان‌طور که با دستان خالی انقلاب به پیروزی رسید، بر مشکلات اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» اظهار داشت: کرونا گرفتاری و مشکلی برای جامعه بشریت است که تلاش کنیم با رعایت دستورالعمل ها به شرایط عادی بر گردیم.

وی بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: مردم نه تنها خانه به خانه موازین بهداشتی را رعایت کرده، حتی در خانه نیز قوانین بهداشتی اعلامی را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر ضرورت توکل بر خدا برای مقابله با مشکلات تصریح کرد: مردم همدلی و مواسات نسبت به نیازمندان را جدی بگیرند و بر خداوند متعال توکل کنند؛ مردم دعا و توسل کنند و آرامش خود را حفظ کنند.

وی بر پرهیز از نامیدی در برابر مشکلات تأکید کرد و افزود: مشکلات اقتصادی و غیر اقتصادی موجب نشود که دچار یأس و ناامیدی شویم، همان‌طور که با دستان خالی انقلاب به پیروزی رسید ان شاءالله بر مشکلات اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که باید فرهنگ عاشورایی صیانت و پاسداری شود، اظهار داشت: ماه محرم و صفر باید فرهنگ عاشورایی را در ما ایجاد کند و ماه شریف ربیع المولود، ماه پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و ماه لیلة المبیت است و این فرهنگ با عظمت معنوی، اخلاقی، اعتقادی و عرفانی باید صیانت و پاسداری شود و تداوم پیدا کند.

وی گفت: مبادا با به پایان رسیدن ماه صفر این فرهنگ معنوی را فراموش کنیم، بلکه باید راه پیامبر(ص) و دین را با قدرت و توکل بر خدا و امید به لطف خداوند متعال ادامه دهیم؛ هر کس با خدا و برای خدا باشد، خدا هم با اوست.

امام جمعه اراک تصریح کرد: وحدت کلمه، اطاعت از مقام معظم رهبری و هشیاری در برابر توطئه دشمنان نظام و قرآن، از اهم اموری است که می تواند کشور و ملت ما را به سلامتی از بحران ها عبور دهد و به صاحب نجات، پیروزی، عزت و کرامت نائل کند./822/پ202/ف

ارسال نظرات