۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۶۶۳۳۷
امام جمعه موقت کاشان:

ملت ایران در کمک‌های مؤمنانه سنگ تمام گذاشتند

ملت ایران در کمک‌های مؤمنانه سنگ تمام گذاشتند
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: ملت خیراندیش ایران در رزمایش کمک‌های مومنانه با هر توان مالی پای کار آمد و به معنای تمام آقایی کرد.
حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار درحاشیه سومین مرحله از رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه و اجرای طرح ۱۴۵۲ توزیع بسته‌های معیشتی در مصلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: ملت ایران در عرصه سلامت و کمک به نیازمندان با تمام توان به میدان آمد و درخشید.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا ثابت کرد افرادی که نگاه شان به غرب است چقدر ذلیل و خوار هستند که به جای اینکه به ملت ایران تکیه کنند نگاه شان به غرب و دنیای استکبار است، گفت: ملت ایران طی ۴۰ سال گذشته ثابت کرده اند این توانایی و قدرت را دارند که بتوانند هر تهدیدی را تبدیل به فرصت کنند و امروز نیز تهدید شیوع کرونا را توانسته اند تبدیل به فرصت کنند.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: عظمت ملت ایران با شیوع کرونا برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در رزمایش کمک مومنانه تجلی پیدا کرده است.

به گفته وی ملت خیراندیش ایران در رزمایش کمک مومنانه با هر توان مالی به پای کار آمد به معنای تمام آقایی کرد.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: با شیوع کرونا در ایران همه اقشار جامعه اعم از خیرین و مردم و طلاب و روحانیون و بسیج و سپاه و ارتش همزمان درعرصه سلامت و جهاد برای کمک به نیازمندان وارد میدان شدند، اما دشمن با شیوع کرونا در این دو عرصه که خود را مدعی می‌داند شکست خورده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه با آمدن مردم به میدان مبازره با کرونا، عوارض ناشی از کرونا در ایران نسبت به دیگر کشور‌های دنیا ناچیز است، اظهار داشت: درحالیکه دشمن آروزی ذلت ملت ایران در مقابله با کرونا را داشت خودش به ذلت کشیده شد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: در حالیکه ملت ایران به سلاح ایمان و ارزش‌های اخلاق و رحم و مروت و ایثار و برادری مسلح است، اما در غرب شاهد رکود و سقوط ارزش‌های انسانی هستیم.
 
لازم به ذکر است، در سومین مرحله از رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه، بیش از یکهزار هزار بسته حمایتی «هر بسته حمایتی دارای یازده قلم کالا» به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان در کاشان بین نیازمندان توزیع شد./۱۳۰۷/ت210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات