۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۶۶۳۷۷
امام‌جمعه قاضی:

مسؤولان بابت کم‌کاری‌ها و مشکلات اقتصادی مردم عذرخواهی کنند

مسؤولان بابت کم‌کاری‌ها و مشکلات اقتصادی مردم عذرخواهی کنند
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام شریعتی نژاد گفت: باید مدیران و مسؤولان به دلیل کم‌کاری‌ها و گرفتاری‌های اقتصادی مردم از آن‌ها عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدجواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه قاضی، امروز در نشست با مسؤولان این بخش، با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، اظهار کرد: خوب است انسان در کم‌کاری امور مدیریتی و کاری که بدون علم انجام داده و مردم متضرر شده‌اند از آن‌ها عذرخواهی کند.

وی افزود: قطعاً اگر مردم ببینند مسؤول و مدیر از روی اخلاص از آن‌ها عذرخواهی می‌کند می‌پذیرند و این سفارش پیامبر (ص) برای همه مدیران در نظام اسلامی واجب و ضروری است.

امام‌جمعه قاضی گفت: باید مدیران و مسؤولان به دلیل کم‌کاری‌ها و گرفتاری‌های اقتصادی مردم از آن‌ها عذرخواهی کند.

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ مدیری حق ندارد در حکومت اسلامی بگوید دین مردم به من ربطی ندارد، اتفاقاً مردم از مسؤولان بیشتر انتظار دارند که در مسائل فرهنگی و دینی به‌ویژه برای نسل جوان سرمایه‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: به‌خصوص آموزش‌وپرورش در این زمینه بیشترین سهم را دارد که باید بیش از پیش درباره امور اعتقادی و دینی که مصداق عالی آن نماز است تلاش کنند.

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد همچنین با اشاره به برخی اظهارنظرهای مسؤولان درباره شباهت دوران فعلی با زمان صلح امام حسن (ع)، گفت: دوران معاصر هیچ شباهتی به دوران امام مجتبی (ع) ندارد.

وی با بیان اینکه اگر فرماندهان اجرایی و اقتصادی خیانت نکنند مشکلات کشور حل می‌شود، افزود: مردم با بصیرت و فرماندهان نظامی و لشگری همیشه در مسیر انقلاب هستند؛ اما برخی کم‌کاری‌ها وضع را به اینجا رسانده است.

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد با اشاره به اینکه همیشه سیاست کلی آمریکا برخورد خصمانه با ایران بوده است، اظهار کرد: تجربه 42 ساله انقلاب نشان داده است برای ایران فرقی نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا باشد چون سیاست کلی آمریکا برخورد خصمانه با ایران است./9314//210/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات