۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۶۶۴۷۱

انتقال ۶۰ اسیر فلسطینی به سلول انفرادی

انتقال ۶۰ اسیر فلسطینی به سلول انفرادی
باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد که سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی ۶۰ اسیر فلسطینی را که دست به اعتصاب غذا زد بودند، به سلول انفرادی انتقال داده است.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، این 60 اسیر فلسطینی عضو جبهه خلق برای آزادی فلسطین از 4 روز پیش به منظور اعلام همبستگی با اسیر ماهر اخرس و تحقق برخی خواسته‌های خود دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند.

اعتصاب غذای این اسرا پس از شکست مذاکرات با سازمان زندان‌های صهیونیستی آغاز شد.

اسرای فلسطینی بر ضرورت خروج اسیر وائل الجاگوب و گروهی دیگر از اسرا از سلول انفرادی تاکید داشتند اما سازمان زندان‌های صهیونیستی این خواسته را نپذیرفت.

باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که اسیر وائل الجاغوب نیز قرار است از فردا دوشنبه به منظور همبستگی با دیگر اسرا در سلول انفرادی دست به اعتصاب غذا بزند.

این مرکز حقوقی بیان کرد که اسرای فلسطینی در چندین مرحله وارد اعتصاب غذا خواهند شد و قرار است تا روز سه شنبه تعداد آنان به 120 نفر برسد و اگر باز خواسته آنان محقق نشود، گروه سوم از اسرا نیز به آنان ملحق خواهند شد و احمد سعدات دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز همراه با آنان دست به اعتصاب غذا خواهد زد.

سازمان زندان های رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری حبس اسرای فلسطینی در سلول انفرادی را شدت بخشیده و در همین راستای شماری از اسرا از جمله وائل الجاغوب، عمر خرواط و حاتم القواسمه را به سلول انفرادی انتقال داده است./د102/ق

منبع مرکز اطلاع رسانی فلسطین 
ارسال نظرات