۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۶۶۴۹۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد؛

اهدای دستگاه الکتروشوک و هولتر فشار به بیمارستان‌ها

اهدای دستگاه الکتروشوک و هولتر فشار به بیمارستان‌ها
خراسان جنوبی - حجت‌الاسلام بخشی پور از اهدای دستگاه الکتروشوک و هولتر فشار به بیمارستان‌های خط مقدم کرونا از محل موقوفات درمانی خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، امروز، در نشست تخصصی وقف با جامعه پزشکی به همراه اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌ها، اظهار داشت: به مناسبت هفته وقف یک دستگاه هولتر فشار و یک دستگاه الکتروشوک به بیمارستان‌های رازی و ولی‌عصر (عج) بیرجند اهدا شد.

وی افزود: برای تأمین این تجهیزات که امروز به مناسبت دهه وقف اهدا شد اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل موقوفات درمانی خراسان جنوبی هزینه شد.

حجت‌الاسلام بخشی پور اضافه کرد: امیدواریم با اهدای این تجهیزات به نیت واقفان عمل کرده تا روح آن‌ها شاد شود و توانسته باشیم اندکی به رفع مشکلات حوزه درمان و بهبود حال بیماران استان کمک کرده باشیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم در آینده نزدیک با شارژ موقوفات، دیگر کالاهای درمانی را تأمین کرده تا به این طریق بتوانیم کمکی هرچند کوچک به جامعه پزشکی و درمانی کرده باشیم.

حجت‌الاسلام بخشی پور تصریح کرد: البته قسمت اعظمی از بخش‌های درمانی استان وقفی است و در کل کشور هم 25 درصد از بیمارستان‌های کشور وقفی هستند که خراسان جنوبی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شیوع ویروس کرونا که شرایط کل کشور به‌ویژه حوزه درمان را تحت‌الشعاع قرار داده است اداره اوقاف اقدام به اجرای برنامه‌هایی در راستای کمک به مدافعان سلامت کرده است.

حجت‌الاسلام بخشی پور با تأکید بر اینکه تکلیف ما انجام‌وظیفه شرعی و عمل به نیات واقفان است، افزود: سلامتی در جامعه بسیار مهم و ضروری است و در حالی می‌توانیم به قدرت و پیشرفت دست‌یابیم که سلامتی در جامعه حکم‌فرما باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به تلاش و فداکاری مدافعان سلامت در مبارزه با این ویروس منحوس ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم و دعا می‌کنیم تا خداوند متعال مدافعان سلامت را سالم و تندرست نگه دارد تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات