۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۶۶۶۵۴۱
معاون سابق امور فضای مجازی دادستانی کل کشور:

ریزش عمدی بورس با انگیزه های سیاسی دولت!

ریزش عمدی بورس با انگیزه های سیاسی دولت!
جاویدنیا با انتقاد از عملکرد دولت گفت: قیمت ها به صورت لحظه ای بالا می رود، بورس به صورت عمدی ریزش کرده و بسترهای فضای مجازی کشور در دسترس بیگانگان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جواد جاویدنیا، معاون سابق امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، در همای «استیضاح روحانی؛ حق ملت، تکلیف مجلس» که در قم برگزار شد، سؤال و استیضاح از رییس جمهور و وزیران را حق نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: اگر از این ابزارهای قانونی به درستی در جامعه به کار گرفته شود، نظام اسلامی ایران به اهداف و آرمان های خود خواهد رسید.

جاویدنیا بیان کرد: فردی که از رهنمودهای ولایت تبعیت نمی کند و به جهت توجیه عملکرد سیاسی خود به تحریف مسلم تاریخ می پردازد؛ به طور حتم استیضاح شود و مورد محاکمه قانونی قرار گیرد.

معاون سابق امور فضای مجازی دادستانی کل کشور ابراز داشت: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سران قوه قضائیه در برابر فعالیت های رییس جمهور ایستادگی نکنند، باید در محضر مردم پاسخگو باشند که چرا با این شخص که بی قانونی انجام می دهد، برخورد قانونی انجام نمی شود.

جاویدنیا با اشاره به افزایش لحضه ای قیمت ها در کشور گفت: قیمت ها به صورت لحظه ای بالا می رود، بورس که با تبلیغات رسانه های دولتی بیش از ۲۰‌میلیون نفر از مردم در آن سرمایه گذاری کردند، به صورت عمدی و سیاسی ریزش و سقوط کرده و بسترهای فضای مجازی کشور در دسترس بیگانگان قرار گرفته است.

جاویدنیا با بیان اینکه آقای رییس جمهور ترس از سؤال و استیضاح نمایندگان مجلس دارد، گفت: آقای روحانی به جهت واهمه از استیضاح نمایندگان، اخیرا در سخنان خود از تبعیت از سخنان رهبر انقلاب دم می زد؛ در حالی که در مسأله برجام ذلت آور و اجرای سند 2030 دغدغه های رهبر انقلاب را به فراموشی سپرده و بر خلاف فرمایش ایشان عمل کرده است.

معاون سابق امور فضای مجازی دادستانی کل کشور ابراز داشت: نیروهای انقلابی و روحانیون مطالبه گری از مجلس انقلابی و قوه قضاییه در جهت استیضاح و برخورد قانونی با رییس جمهور و دولتمردان داشته باشند./998/پ202/ق

ارسال نظرات