۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۶۶۶۱۸
از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت؛

وبینار بازخوانی ابعاد شخصیتی، فکری و عملکردی آیت الله تسخیری برگزار شد

وبینار بازخوانی ابعاد شخصیتی، فکری و عملکردی آیت الله تسخیری برگزار شد
تهران - نشست بازخوانی ابعاد شخصیتی، فکری و عملکردی عالم مجاهد و زبان گویای اسلام مرحوم آیت الله محمدعلی تسخیری به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست بازخوانی ابعاد شخصیتی، فکری و عملکردی عالم مجاهد و زبان گویای اسلام مرحوم آیت الله محمدعلی تسخیری شامگاه سه شنبه از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت به صورت وبینار برگزار شد.

در این نشست حجج اسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، محمدحسن اختری، سید ابوالحسن نواب و همچنین محمد سعید نعمانی، انسیه خزعلی، مولوی محمد اسحاق مدنی، یونس حمامی لاله زار و اسقف اعظم مارترسای بنیامین به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این نشست انسیه خزعلی استاد حوزه و دانشگاه گفت: مرحوم آیت الله تسخیری انسانی بسیار خوش خلق بود.

وی افزود: این خوش خلقی برگرفته از سیره پیامبراکرم(ص) است؛ کسانی که با این روش جذب و شیعه شدند عامل اصلی را همین حسن خلق و سعه صدر آن مرحوم بیان می کنند.

خزعلی به دومین شیوه و شاخصه مرحوم آیت الله تسخیری اشاره و عنوان کرد: از دیگر ویژگی های مرحوم آیت الله تسخیری استفاده از شیوه هایی است که برای تبلیغ کلام الهی بسیار تاثیر گذار است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: آن مرحوم بسیار تاکید داشت که برای تبلیغ دین و رساندن پیام مکتب تشیع از شیوه های قرآنی که بسیار هنرمندانه ذکر شده استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله تسخیری با همه وجود به تبلیغ معارف اسلام اقدام می کرد و با اخلاص در مسیر ابلاغ پیام الهی گام برمی‌داشت./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات