۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۶۶۶۹۳۷
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

دشمن درصدد ضربه زدن به اعتقادات و باورهای شیعیان است

دشمن درصدد ضربه زدن به اعتقادات و باورهای شیعیان است
تهران - حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به اعتقادات شیعیان است، گفت: دشمنان همواره در انتظار به شهادت رساندن امام زمان(عج) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار، امروز ظهر در مراسمی که به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع غدیرخم برگزار شد، گفت: امام حسن عسکری(ع) در میان ائمه مظلومیت خاصی داشتند.

وی افزود: زندگی ایشان با سختی های بسیاری همراه بود به قدری که کمتر در زندگی ائمه اطهار (ع) این نوع سختی ها دیده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه شیعیان در دوران امام یازدهم موظف به تقیه بودند، اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) در طول عمر مبارکشان در سخت ترین محاصره جامعه اسلامی را اداره می‌کردند؛ همواره دشمنان حضرت را تحت نظر داشتند تا بتوانند فرزند ایشان را به شهادت برسانند.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه امام معصوم منتخب الهی است، بیان کرد: امام معصوم ماموریت هدایت‌گری دارد تا انسان ها را به سوی خداوند هدایت و راهنمایی کند.

وی با بیان اینکه امام معصوم بر اساس علم الهی عمل می کند، ابراز کرد: امام معصوم هر فعلی که انجام دهد همه براساس علم و آگاهی خدادادی است برهمین اساس اولیای الهی فارق از جهل و نادانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: امروز امام زمان(عج) عالم را رها نکردند و جامعه را به واسطه افرادی مورد اعتماد اداره می‌کنند و همچنین حضرت در نهایت صبر و شکیبایی در همه لحظات منتظر امر فرج هستند.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه امام زمان(عج) دو دوره غیبت کبری و صغری داشتند، اظهار داشت: در دوره غیبت کبری کسی نمی‌تواند ادعای ملاقات با حضرت را داشته باشد و بگوید من ایشان را می شناسم.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره در انتظار به شهادت رساندن امام زمان(عج) هستند، گفت: دلیل غیبت حضرت این است که دشمنان نتوانند ایشان را به شهادت برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان خاطرنشان کرد: امروز همه هدف دشمن نابودی اعتقادات و باورهای شیعیان است تا آنان دست از امیرمومنان بردارند؛ شرایط سخت و مشکلات کنونی عالم گویی حکایت از مهیا شدن برای ظهور دارد./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات