۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۶۷۴۰۴
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین:

مکرون عروسک خیمه شب بازی صهیونیست‌ها است

مکرون عروسک خیمه شب بازی صهیونیست‌ها است
حجت الاسلام قاضوی هدف از اسلام هراسی را نگرانی استکبار از گسترش اسلام در جهان خواند و گفت: دیری نمی پاید که روز به روز بر تعداد کشور های اسلامی افزوده می شود.

حجت الاسلام سیداحمد قاضوی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت نبی اکرم(ص) به بهانه آزادی بیان گفت: آزادی بیان در کشور فرانسه دروغی واضح است؛ چطور است که سخن گفتن پیرامون بعضی مسائل  زندان دارد اما توهین به نبی اکرم آزاد است؟!

وی به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان فرانسوی اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب به خوبی دروغ بودن آزادی بیان در فرانسه را فاش کردند؛ ایشان با اشاره به مسئله هولوکاست روشن ساختند که سخن گفتن پیرامون هولوکاست جرم است اما توهین به مقدسات مسلمانان جرم نیست! این دوگانگی کامل نشان می دهد آزادی بیان دروغی بیش نیست.

حجت الاسلام قاضوی به هدف از این اسلام هراسی ها پرداخت و افزود: استکبار و در راس آن صهیونیست از گسترش اسلام در کشور های جهان نگران اند؛ کشور ها مختلف دیری نمی پاید که تبدیل به کشور اسلامی می گردند؛این امور موجب نگرانی صهیونیست ها شده است و مکرون عروسک خیمه شب بازی صهیونیست ها است.

وی اقدامات مقامات فرانسوی در اسلام هراسی را در راستای نگرانی این مقامات از گسترش اسلام در این کشور خواند و گفت: تمامی این اقدامات همچون ممانعت از حضور بانوان محجبه در مراکز آموزشی و توهین به نبی اکرم برای اسلام هراسی و جلوگیری از گسترش اسلام در این کشور است./1370/ت302/ق

ارسال نظرات