۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۶۷۴۴۰

معرفی کتاب دین شناسی از دیدگاه حضرت فاطمه زهرا

معرفی کتاب دین شناسی از دیدگاه حضرت فاطمه زهرا
کتاب دین شناسی از دیدگاه حضرت فاطمه زهرا (س) به نویسندگی علی اصغر رضوانی و از انتشارات «دلیل ما» به همت کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) در قالب شنبه های کتاب معرفی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «محبوبه کیوانی» مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان در گفتگویی در شهرکرد اظهار داشت: کتاب دین شناسی از دیدگاه حضرت فاطمه زهرا (س) به نویسندگی علی اصغر رضوانی و از انتشارات «دلیل ما» به همت کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) در قالب شنبه های کتاب معرفی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: کتاب دین شناسی از دیدگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در سال ۱۳۸۹ منتشر شده و تاکنون سه بار در ۳۰۴ صفحه به زبان های عربی و فارسی به چاپ رسیده است.

وی ابراز کرد: پیش گفتار کتاب حاضر در مورد علت عدم نقل روایات از حضرت زهرا (س) «از ۱۰ تا ۸۰ حدیث» به سبب کم لطفی راویان است در حالی که ایشان قریب ۱۸ سال در کنار پیامبر (ص) می زیست و حامل روایات رسول خدا (ص) بود.

کیوانی تصریح کرد: در فصل «عصمت فاطمه زهرا (س)» به برخی آیات و روایات به اثبات حجت بودن سنت قولی، فعلی و تقدیری حضرت زهرا (س) مانند دیگر معصومان پرداخته شده است

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: خدا شناسی، پیامبر شناسی، قرآن شناسی، امام شناسی، اهل بیت شناسی، معاد شناسی، احکام فقهی، فلسفه احکام، اخلاق و آداب از دیدگاه حضرت زهرا (س) از پایه های اعتقادی است که از دیدگاه حضرت زهرا (س) در کتاب دین شناسی از دیدگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در مورد آن ها نقل شده است./826/د102/ق

ارسال نظرات