۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۶۷۵۳۵
امام جمعه ملبورن استرالیا:

اروپا به مرکز اسلام ستیزی در جهان تبدیل شده است

اروپا به مرکز اسلام ستیزی در جهان تبدیل شده است
امام جمعه ملبورن استرالیا در سخنانی از مسلمانان جهان بویژه مسلمانان ساکن در اروپا و کشورهای غربی خواست که پیام واقعی اسلام را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، به مناسبت هفته وحدت و آستانه ولادت رسول اسلام(ص) جشن سرور و مولودی خوانی، با میزبانی یسری حسنین (مجری برنامه) و با مهمان ویژه حجت الاسلام سيد ابوالقاسم رضوی امام جمعه ملبورن استرالیا، توسط تلویزیون آ 1 استرالیا (A1 TV) برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام رضوی در پاسخ به سؤالات مجری برنامه در خصوص اتحاد اسلامی، آموزهای پیامبر اسلام(ص) و مسائل مسلمانان جهان در وضع کنونی، گفت: ملت های مسلمان با اخلاق خوب و برخورد زیبا، چهره واقعی دین اسلام را به جهانیان ارائه کنند، در این ایام با خودشان عهد ببندند که با عمل به آموزهای رسول اسلام(ص) تبلیغ عملی انجام خواهند داد که بیشترین اثر را دارد.

وی با استناد به آیات قران کریم و روایات معصومین علیهم السلام خطاب به مسلمانان جهان گفت: همه ما بویژه مسلمانان ساکن در کشورهای اروپایی و غربی پیام رحمت للعالمین را به گوش جهانیان برسانند، چون اروپا به مرکز اسلام هراسی در جهان تبدیل شده است.

لازم به ذکراست که سید علی عباس رضوی، شاذ خان و مرتضی زیدی در این مراسم مولودی خوانی کردند./988/پ203/ق

اروپا به مرکز اسلام ستیزی در جهان تبدیل شده است

ارسال نظرات