۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۶۶۷۶۹۲

انتصابات جدید در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

انتصابات جدید در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی
خراسان رضوی - مدیران خبر و رسانه‌های نوین و رسانه‌های صوتی و تصویری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، در احکامی جداگانه، جمال رستم‌زاده به عنوان مدیر خبر و رسانه‌های نوین و سید محمدرضا موسوی‌کیا به عنوان مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شدند.

جمال رستم‌زاده فعالیت رسانه‌ای خود را از سال ۸۸ آغاز کرد و تاکنون در رسانه‌های گوناگونی از جمله روزنامه‌های خراسان، قدس، شهرآرا و مجموعه رسانه‌ای اخبار مشهد فعالیت داشته است. عضویت در قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی و هیئت ‌مدیره خانه مطبوعات بخش دیگری از سوابق رسانه‌ای مدیر جدید خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی است.

سید محمدرضا موسوی‌کیا نیز سوابق زیادی در حوزه شبکه‌های معاونت برون‌مرزی صداوسیما و اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی از سال 86 تاکنون دارد. مدیریت تولید واحد برون‌مرزی صداوسیمای مرکز قم از سال 1385 تا 1389، تهیه‌کنندگی ارشد راديو و تلویزیون در معاونت برون‌مرزی صداوسیما از سال 86 تا 93، و نمایندگی و مدیریت دفتر شبکه ماهواره‌ای الثقلین وابسته به مجمع جهانی اهل بیت(ع) در شهر مقدس قم از سال 94 تا 98 بخشی از کارنامه کاری موسوی‌کیا در سال‌های اخیر بوده است.

تدوین و اجرای پیوست‎های رسانه‌ای در همه فعالیت‌های آستان قدس رضوی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و ارتباطی مردم نهاد و توسعه مشارکت‌های رسانه‌ای در جهت تحقق اهداف آستان، ایجاد بستر مناسب ارتباطات رسانه‌ای برای تعامل روشمند و پایدار با اعتاب مقدسه، سیاست‌گذاری و برقراری تعامل سازنده با نشریات و رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و مجازی در سطح سازمانی، استانی، ملی و فراملی از جمله وظایف این دو مدیریت در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی است./864/د102/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات