۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۶۷۷۳۲
امام جمعه شوش:

مسؤولان نگاهشان معطوف به ظرفیت‌های داخلی باشد

مسؤولان نگاهشان معطوف به ظرفیت‌های داخلی باشد
خوزستان - حجت الاسلام علیزاده گفت: تا زمانی که مسؤولان و مردم به باور ما می‌توانیم نرسند، نگاهشان معطوف به داخل نخواهد بود.
حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه شوش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه تا زمانی که مسؤولان و مردم به باور ما می‌توانیم نرسند، نگاهشان معطوف به داخل نخواهد بود، بیان داشت: اگر به این باور برسیم که مملکت ما از نظر ذخیره منابع و نیروی انسانی توانایی رقابت با کشور‌های بزرگ دنیا را دارد؛ نگاهمان به داخل کشور معطوف خواهد شد.

امام جمعه شوش در مقایسه صبغه علمی کشور با غرب عنوان داشت: ایرانی‌ها از نظر صبغه علمی در مقایسه با غربی‌ها در جایگاه بالاتری قرار دارند؛ با باور به این موضوع می‌توان از وابستگی به غرب دست کشید.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به تزریق وابستگی به غرب و عدم توانایی در امور در زمان پهلوی به مردم در خصوص حفظ و حراست با پیروی از امامین انقلاب تصریح کرد: مهمترین نکته‌ای که برای حراست و حفاظت از انقلاب وجود دارد نگاه به کاتالوگ انقلاب است؛ کاتالوگ انقلاب همان نگرش و دید امامین انقلاب است؛ با پیروی از این نگرش هرگز دچار افراط، تفریط و تفرقه مورد انتظار دشمن نخواهیم شد.

وی در رابطه با آغاز خلقت و تقابل نور و ظلمت و ارتباط با دشمنان اسلام اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن به دو ولایت الله و طاغوت اشاره می‌کند؛ کسی نمی‌تواند تحت هر دو ولایت باشد با توجه به این موضوع  تقابل نور و ظلمت از ابتدای خلقت وجود داشته در این صورت نباید اجازه ارتباط با دشمنان اسلام داده شود.

حجت الاسلام علیزاده در پایان با اشاره به تغییرات سیاسی دول غربی و عدم تفاوت نگاه خصمانه آن‌ها نسبت به جمهوری اسلامی گفت: موضع خصمانه غربی‌ها نسبت به جمهوری اسلامی زمانی تغییر می‌کند که ملت ایران از اسلام خود دست بکشند؛ تا زمانی که تحت ولایت الله قرار داریم موضع این افراد تغییر نخواهد کرد./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات