۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۶۷۷۹۷

کتاب "او خواهد آمد" رونمایی شد

کتاب
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب‌ گفت: کتاب "او خواهد آمد" با موضوع مهدویت نوشته "غفار عزیزی" در این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، محمود نیک‌مرام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب‌ روز پنج‌شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: آیین رونمایی از این کتاب با حضور مدیرکل، معاون اداری و کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی به صورت ویدیو کنفرانس در محل اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان‌ برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه موضوع این کتاب در رابطه با اثبات ظهور یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) است، افزود: در این کتاب به بحث غیبت امام عصر پرداخته شده که با اشاره به غیبت انبیا و اولیای الهی در گذشته سعی بر آن شده که مخاطبان به مساله غیبت به عنوان یک مساله جدید نگاه نکنند و با مطالعه کتاب به غیبت‌هایی که در گذشته برای انبیا و اولیای الهی اتفاق افتاده آگاهی داشته باشند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب‌ ادامه داد: بحث طول عمر از شبهاتی است که شبکه‌های ضد دین و ضد مهدویت بیشتر به آن می‌پردازند تا بحث ظهور امام زمان را با آن منحرف سازند که نویسنده در این کتاب با اشاره به طول عمر از دیدگاه قرآن و ادیان آسمانی و قدرت نامحدود خداوند به نمونه‌هایی از انبیای الهی که دارای طول عمر بیشتری بودند، اشاره کرده تا بدینوسیله علاوه بر آگهی مخاطبان به شبهات موجود در فضاهای مجازی در رابطه با طول عمر امام زمان جواب داده شود.

نیک‌مرام گفت: بحث بعدی کتاب اثبات ظهور امام زمان در سایر ادیان و آیین‌هاست که سعی بر آن شده با اشاره کوتاهی به بشارت‌هایی که در کتاب‌های مذاهب و آیین‌های مختلف به ظهور حضرت مهدی(عج) آمده، آگاهی‌های لازم در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

وی بیان کرد: کتاب "او خواهد آمد" در ۷۰ صفحه توسط انتشارات 'آدالار" منتشر شده و در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

در یک سال گذشته بیش از ۶۳ مورد شابک برای کتاب‌ها در میاندوآب اخذ شده که از این تعداد، ۶۰ کتاب اعلام وصول شده‌ است؛ در این شهرستان همچنین بیش از ۱۰ عنوان کتاب در دست چاپ بوده و حدود پنج عنوان هم در دست اقدام شابک و ویراستاری قرار دارد.

در این مدت چهار جلد کتاب نیز به صورت مجازی و یک مورد در فضای حقیقی رونمایی شده‌است چهار مورد مسابقه فرهنگی کتابخوانی و بیش از ۲۰ مورد معرفی کتاب در فضای مجازی و ۲ مورد نقد و بررسی کتاب در فضای مجازی انجام گرفته است./826/د102/ب1

ارسال نظرات