۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۶۷۸۳۰
رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

بایدن و ترامپ دو روی یک سکه سیاست‌های صهیونیسم جهانی هستند

بایدن و ترامپ دو روی یک سکه سیاست‌های صهیونیسم جهانی هستند
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام سالاری گفت: از هیچ کدام از بایدن و ترامپ نباید انتظار گشایش و همراهی داشته باشیم؛ زیرا هر دو، دو روی یک سکه سیاست‌های صهیونیسم جهانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با مسؤولان فرهنگی استان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و آخرین تلاش‌های بایدن و ترامپ برای ریاست جمهوری آتی این کشور، اظهار کرد: حضور هر کدام از این دو به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، تفاوت چندانی برای کشور ما در پی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: آمریکا، آمریکاست، چنانچه شیطان، شیطان است؛ بنابراین نباید از هیچ‌کدام انتظار گشایش و همراهی داشته باشیم، بایدن و ترامپ دو روی یک سکه سیاست‌های صهیونیسم جهانی هستند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: نظام اسلامی به پشتوانه الطاف الهی و نگاه کریمانه امام زمان (عج) و هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب و با اعتماد به استقامت کم‌نظیر ملت بزرگ و تاریخ‌ساز ایران، وارد هیچ‌گونه گفتگویی با آمریکا نخواهد شد و با نگاه به تجربه برجام، با اتخاذ سیاست‌های بازدارنده و مستحکم راه خود را ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: سیاست ظالمانه فشار حداکثری با اندکی تفاوت در هر حال ادامه خواهد یافت. این قوت و اقتدار درونی ما است که می‌تواند کشور را در برابر تکانه‌های اقتصادی نگاه دارد، چنانچه بازدارندگی دفاعی چنین کرده است.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: تمام مسئولان نظام اسلامی با پرهیز از حاشیه‌سازی و اغتنام از فرصت، همه توجه خود را بیش از گذشته باید صرف یافتن راه‌های علاج حل مشکلات مردم و پیشرفت همه‌جانبه کشور با نگاه درون‌زا کرده و از ارسال هرگونه علامت غلط به دشمن نسبت به نامزد پیروز در انتخابات آمریکا خودداری کنند.

وی اظهار کرد: همگان می‌دانند که نه آمریکا، قدرت ۴۰ سال قبل را دارد و نه ایران مانند ۴۰ سال قبل است، اکنون آمریکا می‌داند هرگونه سناریوی طراحی شده در برابر ایران با پاسخ متناسب و قاطع مواجه خواهد شد که نمونه کوچک آن، سیلی محکم ایران در تبدیل عین الاسد به عین الجسد بود.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: هنوز انتقام سخت ایران در راه است، همه زمامداران آمریکایی هدف‌های متحرک نیروهای انقلابی ایران در همه جای جهان هستند و منافع آمریکا اکنون بیش از همیشه در منطقه، درخطر است و تحولات منطقه و جهان، در آینده نه‌چندان دور، معلوم خواهد کرد که نفوذ منطقه‌ای و عمق راهبردی از آن کیست./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
پس چرا هم بایدن و هم ترامپ ادعی تقلب کردن؟
0
0