۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۶۶۷۶۸۰
امام‌جمعه شیروان:

دشمن‌شناسی اصل اساسی در حفاظت از کیان انقلاب است

دشمن‌شناسی اصل اساسی در حفاظت از کیان انقلاب است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام تکمیلی واقعه سیزدهم آبان را تجلی دشمن‌شناسی دانست و گفت: دشمن‌شناسی یک اصل اساسی در حفظ انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان، شامگاه امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان، با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص)، اظهار کرد: هر نوع اهانتی به پیامبر اکرم (ص) توسط هر فرد در هر جایگاهی محکوم است و مسلمانان در برابر آن موضع می‌گیرند.

وی در ادامه با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، افزود: یکی از اتفاقات بسیار بزرگی که بعد از انقلاب اتفاق افتاد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران بود.

حجت‌الاسلام تکمیلی واقعه سیزدهم آبان را تجلی دشمن‌شناسی دانست و گفت: دشمن‌شناسی یک اصل اساسی در حفظ انقلاب است.

وی تصریح کرد: گلایه دومم از مصوبه بعدی شورا جهت نام‌گذاری خیابانی به نام یکی از هنرمندانی بود که اخیراً فوت کرد، در حالی که اصلاً پیشینه این هنرمند بررسی نشده بود و نام‌گذاری معابر هم یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی است.

حجت‌الاسلام تکمیلی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: وجود کرونا و خانه‌نشینی مردم باعث شده از فضای مجازی بیشتر استفاده شود؛ ازاین‌رو باید در این فرصت برای مردم در فضای مجازی تولید محتوا کرده و این فضا را مدیریت کنیم تا از این فرصت و موقعیت سوءاستفاده نشود.

وی در ادامه با اشاره به دوری از تجملات و خرج کرد فراوان در مراسمات مختلف، افزود: فرهنگی که در مجالس ترحیم و شادی بعد از کرونا جا افتاده است را باید تثبیت کنیم و این کاهش هزینه را در مجالس فرهنگ‌سازی کنیم.

حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: در این راستا نکته اول نهادینه کردن حذف هزینه‌های اضافی و نکته دوم جهت دادن این هزینه‌ها به سمت رفع نیاز نیازمندان و کارهای خیر است.

امام‌جمعه شیروان گفت: همچنین اصلاح نگاه به امور بهداشتی جامعه بعد از کرونا اتفاق خوبی است که باید بعد از کرونا هم ادامه پیدا کند و فرهنگ‌سازی شود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات