۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۶۵۸۷۲
امام ‌جمعه بجنورد هشدار داد؛

تحریف، تحریم و تحدید نسل؛ سه محور تقابل دشمن با نظام

تحریف، تحریم و تحدید نسل؛ سه محور تقابل دشمن با نظام
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: تحریف فرهنگی، تحریم اقتصادی و تحدید نسلی سه اولویت فعالیت دشمن است؛ از این‌رو باید در هر سه محور هوشیار و بیدار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست شورای جامع اطلاعاتی استان، خطاب به اعضای این شورا، اظهار کرد: شما دیده‌بانان نظام در استان هستید، رخنه‌های نفوذ را شناسایی و دشمنان نامرئی را رصد می‌کنید از اقدام آن‌ها پیشگیری می‌کنید که همه این اقدامات بسیار مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه شورای جامع اطلاعاتی استان مغز متفکر و اندیشمند و پیشگیری‌کننده از وقایعی است که اگر روی دهد دردسرساز است، افزود: ارائه اطلاعات و آگاهی درست به مسئولان تصمیم گیر، بازدارنده بوده و جلوی انحرافات بزرگ‌تر را گرفته و خطرهای مهمی را دفع می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: شما امین مردم هستید؛ یعنی آنچه هست را ببینید ولی مصلحت نیست هرچه دیدید را بگویید بلکه تنها موارد لازم را به سمع و نظر مردم برسانید.

وی ادامه داد: اینکه بر موضوعات مختلف نظارت داشته و مسائل گوناگونی را در ادارات رصد می‌کنید بسیار اهمیت دارد تا کسانی که مسؤولیتی دارند مسؤولیت‌ها را حیاط خلوت ندانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: اطلاعات و آگاهی‌هایی که کسب می‌کنید را چکش‌کاری و تحلیل کنید تا کار پخته شده و نقش و اثرگذاری شایسته‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه عیون در نظام علوی کارایی و کارسازی ویژه‌ای داشته است، اظهار کرد: حضرت در نامه به مالک اشتر تأکید می‌کند عیونی را گماشته تا دیدبانی کنند، توطئه‌ها را ریشه‌یابی کرده و اطلاعات دقیق برسانند تا بتوانی تصمیم درستی را برای مردم و جامعه اسلامی بگیری.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: بر این اساس در مسأله نظام و کل نظام اسلامی باید تجسس‌هایی داشته باشیم تا دشمن ما را غافلگیر نکند؛ چراکه دشمن بیدار است و نباید ما خود را به خواب زده و بگوییم خبری نیست.

وی با بیان اینکه ما باید امنیت روحی، روانی، اقتصادی و فرهنگی مردم را تأمین کنیم، اظهار کرد: تحریف فرهنگی، تحریم اقتصادی و تحدید نسلی سه محوری است که دشمن بر روی آن‌ها کار می‌کند؛ ازاین‌رو باید در هر سه محور هوشیار و بیدار باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: شما باید مرزبان اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور باشید، رخنه‌ها را رصد و حضور دشمن را پیگیری کنید تا غافل‌گیر نشویم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: امروز دشمن قله‌های نظام را نشانه گرفته است و شما چشم نظام در همه این حوزه‌ها هستید؛ ازاین‌رو باید مراقب بوده و به‌صورت دائمی امور مختلف را دیدبانی و رصد کنید./9314//202/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات