۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۶۷۸۳۴
حجت الاسلام والمسلمین ایرانی خبر داد؛

حضور جهادی ۳۰ طلبه کرمانشاهی در بیمارستان‌ها

حضور جهادی ۳۰ طلبه کرمانشاهی در بیمارستان‌ها
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در بحث کمک به کادر درمانی ۳۰ نفر از طلاب کرمانشاه در بیمارستان‌های استان در کنار کادر پزشکی در حال خدمت به بیماران کرونایی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: خوشبختانه از همان روزهای ابتدایی آغاز ویروس منحوس کرونا، طلاب و گروه های جهادی طلاب کرمانشاهی پای کار بودند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تشکیل گروه های جهادی به صورت یک مصوبه به مدارس علمیه سطح کرمانشاه در این شرایط خاص کرونایی در کشور و استان رسما ابلاغ شده است.

این استاد حوزوی با اشاره به تشکیل 2 گروه جهادی طلاب در مدارس علمیه کرمانشاه، گفت: همچنین در بحث خدمات رسانی و کمک به کادر درمانی 30 نفر از طلاب کرمانشاه در بیمارستان های این استان در کنار کادر پزشکی در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی افزود: خوشبختانه حجت الاسلام بیات؛ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) کرمانشاه شخصا در بیمارستان برای کمک رسانی به بیماران در کنار سایر طلاب جهادی در حال انجام وظیفه هستند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل قرارگاه جهادی توسط حوزه علمیه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برای کمک رسانی، توزیع و پخش کمک های مورد نیاز به اقشار آسیب پذیر جامعه، در حوزه علمیه کرمانشاه قرارگاهی تشکیل شده است و اکنون در حال خدمت رسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی گفت: با کمک خیرین نیک اندیش، ادارات و سازمان هایی همانند اداره کل اوقاف و امور خیریه و... این کمک ها و بسته های بهداشتی و معیشتی توسط این قرارگاه جهادی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می شود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه ریشه کن کردن ویروس کرونا در کشور نیازمند یک همت و بسیج همگانی است، خاطرنشان کرد: قریب به 9 ماه است که کادر درمانی و پزشکی در حال مبارزه با بیماری کرونا هستند و بی شک این امر بار جسمی و روانی بسیاری برای این عزیزان به دنبال خواهد داشت، بنابراین از هم استانی های محترم درخواست داریم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در از بین رفتن این اپیدمی نقش خود را ایفا کنند./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات