۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۶۷۹۸۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

راه اندازی قرارگاه جهادی «حاج قاسم سلیمانی» به همت تبلیغات اسلامی کرمانشاه

راه اندازی قرارگاه جهادی «حاج قاسم سلیمانی» به همت تبلیغات اسلامی کرمانشاه
کرمانشاه - مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در لبیک به فرمایشات رهبری اقدام به راه اندازی قرارگاه جهادی «حاج قاسم سلیمانی» کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین یوسف احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و استان کرمانشاه شاهد بسیاری از تحولات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هستیم که بی شک تداوم این روند می تواند خسارت های بیشتری به دنبال داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در لبیک به سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام به راه اندازی قرارگاه جهادی «حاج قاسم سلیمانی» در این استان  و 14 شهرستان تابعه نموده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: این قرارگاه جهادی برای مبارزه با بیماری کرونا وارد میدان شده است و تاکنون خدمات بسیاری در سطح کرمانشاه و شهرستان های این استان انجام داده است و بی شک این خدمات همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: این قرارگاه از ترکیب نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تشکیل شده است و هر کسی از این اعضا مسؤولیتی را برعهده دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: یکی از اولویت های این قرارگاه در بحث بیماری کرونا و کمک به کادر درمان در حد توان و استعدادهای موجود اعضا است.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی در ادامه با اشاره به حضور فعال طلاب و روحانیون کرمانشاهی در این قرارگاه جهادی ادامه داد: در سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) این قرارگاه جهادی 53 راس دام را قربانی نمود و گوشت های آن را در بین خانواده های آسیب پدر و حاشیه نشین شهر توزیع کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین طلاب در بحث معنوی در ایام مذکور فعالیت های بسیار مثمرثمری داشته اند و ارتباط خانواده ها با معنویات همانند اهل بیت علیهم السلام، دعا، روایت و... که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیاری بر این  موارد دارند، ورود پیدا کرده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در این روزها ما مساجد را محور کمک های مومنانه قرار داده ایم به گونه ای که ائمه جماعت مساجد به عنوان مسؤول قرارگاه «حاج قاسم سلیمانی» وظیفه مدیریت در شرایط کنونی را بر عهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی از طلاب در بحث تامین نیازهای بیماران کرونایی در این خطه فعالیت جهادی دارند، گفت: خوشبختانه جمعی از طلاب و روحانیون کار تهیه آب میوه و دیگر نیازهای غذایی برای بیماران کرونایی در این استان را برعهده گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی با اشاره به راه اندازی مراکز نیکوکاری در مساجد سطح استان کرمانشاه، عنوان داشت: این مراکز نیکوکاری زیر نیز ائمه جماعت فعالیت می کنند و خوشبختانه تاکنون کارهای عام المنفعه بسیاری انجام داده اند./1400/

ارسال نظرات