۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۶۷۸۳۹
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب خبر داد؛

حضور طلاب برای تغسيل فوت شدگان کرونا

حضور طلاب برای تغسيل فوت شدگان کرونا
کرمانشاه - حجت الاسلام روح الله کرمی نیا گفت: یکی از طلاب برای انجام امور دینی و شرعی در بحث غسل و خاکسپاری فوت شدگان کرونا در آرامستان اسلام آبادغرب مستقر شده است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه از همان روزهای نخستین آغاز بیماری کرونا در اسفندماه سال 98 شاهد حضور پرشور، خودجوش و جهادی طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب بودیم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب در ادامه به گوشه ای از خدمات روحانیون و طلاب اسلام آبادی در بحث مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه روحانیون و طلاب به مانند گذشته در کنار مردم حضور خود را ثابت کردند و در 9 ماه اخیر تاکنون شاهد حضور داوطلبانه طلاب در این موضوع هستیم.

حجت الاسلام کرمی نیا در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: توسط روحانیون و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب یک مرحله گندزدایی و ضدعفونی در سطح شهر انجام گرفته است و ان شاء الله در روزهای آینده این عملیات دوباره با همت روحانیون و طلاب مدرسه علمیه این شهرستان انجام می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: یکی دیگر از کارهایی که مدرسه علمیه اسلام آبادغرب در بحث مبارزه با کرونا انجام داده است، مستقر نمودن یکی از طلاب در آرامستان این شهرستان است.

حجت الاسلام کرمی نیا در ادامه سخنان خود اظهار داشت: این طلبه مستقر در آرامستان شهر اسلام آبادغرب در بحث غسل میت، خاکسپاری، تشییع و... فوت شدگان کرونا حضور دارد تا خدایی ناکرده کسی از این جان باختگان بدون رعایت دستورات دینی و شرعی خاکسپاری نشود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) آمادگی کامل برای اقدامات خودجوش و ایثارگرانه در بحث مبارزه با کرونا را دارند و این خود یک ظرفیت بسیار بزرگ در بحث نیروی انسانی در سطح شهرستان است.

حجت الاسلام کرمی نیا در پایان سخنان خود با انتقاد از بی تفاوتی برخی از شهروندان اسلام آبادی در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از افراد هنوز از خطر بسیار بالای کرونا غافل هستند و خود را از این بیماری ایمن می دانند که هرگز اینچنین نیست و از سوی دیگر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و درمانی از سوی این افراد به نوعی تضییع حقوق دیگران محسوب می شود./1400/

ارسال نظرات