۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۶۷۹۹۲

برگزاری کارگاه «بررسی مفهوم اسلام در جامعه بانوان»

برگزاری کارگاه «بررسی مفهوم اسلام در جامعه بانوان»
آستان مقدس عباسی کارگاهی ویژه بانوان تحت عنوان «مفهوم دین اسلام و اهمیت آن در جامعه بانوان» در کربلا راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، اداره امور فکری و فرهنگی آستان مقدس عباسی با همکاری مرکز آموزش مجازی دروس حوزوی میراث انبیاء(ع)، کارگاهی فرهنگی با حضور شماری از بانوان عراقی از استان‌های مختلف این کشور راه‌اندازی کرد.

در این کارگاه فرهنگی، شیخ «حارث الداحی»، مدیر انجمن فرهنگی القمر وابسته به آستان عباسی، سخنانی با موضوع «مفهوم دین اسلام و اهمیت آن در جامعه بانوان» ارائه کرد.

شیخ الداحی در این باره گفت: انجمن فرهنگی القمر میزبان گروهی از بانوان عراقی متشکل از هشتاد شرکت کننده با تخصص‌های مختلف، از استان‌های نجف و بابل و چند استان دیگر عراق بود و یک کارگاه فرهنگی کامل برای آنها با موضوع بررسی مفهوم دین اسلام و حمایت از جامعه ایمانی بانوان تشکیل شد.

وی افزود: آستان مقدس عباسی به مسائل ویژه بانوان اهتمام خاصی می‌ورزد و خدمات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته است. وظیفه ما نیز تبیین اهمیت اندیشه و فرهنگ اسلامی برای تمام گروه‌های جامعه و بررسی مسائل جدید جامعه و مشکلات موجود است./۹۸۸/

منبع: شبکه الکفیل

ارسال نظرات