۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۶۸۱۷۸
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:

آینده منطقه با سلاح مقاومت مرتبط است

آینده منطقه با سلاح مقاومت مرتبط است
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به پایبندی این جنبش به خط جهاد و مقاومت تاکید کرد: آینده منطقه در ارتباط با سلاح مقاومت و آمادگی آن برای جنگ و شهادت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، فلسطین، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی که به مناسبت اولین سالگرد شهادت بهاء ابوالعطا، از فرماندهان گردان‌های قدس و نیز سالگرد شهادت ایاد صوالحه از کفر راعی در شهر جنین در کرانه باختری داشت، اظهار کرد: در سالگرد این شهدا تاکید می‌کنیم این وسعت جنبش ما است و همچنان رو به رشد است و این گردان‌های ما هستند که در سراسر وطن گسترش می‌یابند و این وسعت جهاد ما است که از تمامی موانع، فاصله‌ها و ایست‌ها بزرگتر است و من جدایی میان غزه، عسقلان، جنین و العفوله نمی‌بینم. ابوالعطا همراه با همسرش در حمله‌ای راکتی به منزلش واقع در محله الشجاعیه نوار غزه ترور شد.

زیاد نخاله در ادامه گفت: سالگرد شهدا روزی است که از حافظه پاک نمی‌شود، همه جمع می‌شویم تا بر پایبندی و وفاداری خود به خط مقاومت در تمامی نقاط فلسطین تاکید کنیم.

دبیرکل جهاد اسلامی خطاب به خانواده‌های شهدا به ویژه خانواده شهید ابوالعطا گفت: این شجاعت-درگاه غزه‌ بود که از آن دفاع کرد و دژ شهدایی که یکنواختی زندگی حقیرانه را در هم شکست تا در مقابل دشمن برخیزد.

او افزود: یک سال کامل گذشت و جنگ یک لحظه هم ما را رها نکرد، جنگنده‌های اشغالگران منزل شهید بهاء را هدف قرار دادند و همزمان منزل اکرم العجوری، برادر فرمانده را در دمشق هدف قرار دادند که باعث شهادت پسرش و یکی از برادران مبارز او شد.

این چهره فلسطینی در ادامه گفت: ما عزادار این شهدا و برادرانشان در نبرد "صیحه الفجر" و نیز شهدای کرانه باختری هستیم، سالگرد شهادت صوالحه، فرمانده برجسته و شهدایی هستیم که در مبارزه با طرح صهیونیستی در کشورمان هر چیزی را ممکن کردند، این شهدا همان کسانی هستند که بر اتحاد مردم فلسطین در سراسر این سرزمین و تمامی مناطق پراکنده آن تاکید دارند.

دبیرکل جهاد اسلامی افزود: برکت خون این شهدا است که امروز ما را کنار هم جمع کرده تا به خانواده‌های آنها اطمینان دهیم مسیر ما برای پیروزی و فلسطین است و کسی که نجنگد مرده است و بهترین مرگ شهادت در راه خدا است و ما در مسیر شهدا که درست‌ترین و نزدیک‌ترین راه به خدا، فلسطین و قدس است، قدم برمی‌داریم.

نخاله در پایان گفت: ما شهدای خود را همانند پرچم‌هایی که نمی‌شکنند، همچنان در دست خواهیم داشت و با آنها تا قدس و فلسطین خواهیم رفت، شهدا نمرده‌اند بلکه زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند، آنها به مردم خود زندگی، قدرت، عزت و شرافت بیشتر می‌بخشند./۹۸۸/

منبع: سما

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
دشمن درصدد انتقام از بزرگترین حامی مقاومت است
0
0