۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۶۸۲۰۶
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

ضرورت توجه به بیانات رهبری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

ضرورت توجه به بیانات رهبری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
اصفهان - آیت الله سلیمانی بر ضرورت توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و گفت: همه باید برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در دیدار اعضای مجمع تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب حاصل زحمات روزهای زیادی از عمر با برکت رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه امروز به شدت نیازمند گام دوم انقلاب هستیم، افزود: اگر در گام اول موفق بودیم رهبری ازاعضای مجلس خبرگان نمی خواست برای بررسی تحقق شعارهای انقلاب در زمینه عدالت اجتماعی، رفاه و آسایش مردم و نظام مبتنی بر شایسته سالاری، هیات اندیشه ورز تشکیل شود.

آیت الله سلیمانی در ادامه با تأکید بر پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان خراسان شمالی بیش از 20 مصداق در سبک زندگی اسلامی آورد و تأکید کرد هیچکدام از اینها رنگ و لعاب دینی ندارند.

وی با اشاره به اینکه امروزه معماری خانه ها حتی در دارالمومنین کاشان سبک معماری اسلامی نیست، عنوان کرد: دشمن در تهاجم فرهنگی خود ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را مورد تاخت و تاز قرار داده است و ما نتوانسته ایم از آرمان های انقلاب اسلامی به درستی پاسداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان، اصلاح سر و صورت برخی جوانان و استفاده از تصاویر هنرپیشه های خارجی را دستاورد تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: جوانان ما باید به تصاویر ابوعلی سینا ها و ابوریحان ها افتخار کنند و تیم های ورزشی شهرستان از تصاویر شخصیت های مهمی همچون ملامحسن فیض کاشانی ها، نراقی ها و ملاحبیب الله های کاشانی بر روی پیراهن های ورزشی خود استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: انقلاب اسلامی با محوریت معنوی و الهی و فقیه جامع الشرایط و برگرفته از اعتقادات مردم شکل گرفته است.

آیت الله سلیمانی افزود: شخصیت هایی همچون غفاری و سعیدی ها که شکنجه های بی رحمانه طاغوت را تحمل کردند دستاورد اقتصاد و سیاست نیستند، بلکه دستاورد عقیده و ایمان هستند.

وی هرگونه سرمایه گذاری را بر اساس تناسب ارزش هدف دانست و اظهار داشت: چنانچه هدف معنوی و الهی و ارزشی باشد انسان برای رسیدن به آن جان می دهد، اما اگر هدف مادی باشد به اندازه ای هزینه خواهد کرد که ارزش آن را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به میدان آوردند، اما در ادامه برخی مدعی شدند بستر پیروزی انقلاب اسلامی را آنها فراهم کرده اند در صورتی که آنها در بین ملت ایران هیچ جایگاهی نداشتند و این ظرفیت مساجد و عاشورا و تاسوعا بود که بستر پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

به گفته وی جبهه ملی و نهضت آزادی و بقیه گروه ها با ملت ایران همراه شدند تا صدای شان شنیده شود در صورتی که اگر صف خود را از صف ملت ایران جدا می کردند صدای شان شنیده نمی شد.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: چون انقلاب اسلامی مدعیان زیادی داشت امام خمینی(ره) در هندسه مدیریتی خود یک برهه از زمان را در اختیار دولت موقت و یک برهه را در اختیار بنی صدر گذاشت تا آنها ماهیت خود را نشان دهند و آنها نیز به جای گرایش به دین و اعتماد به مردم و تکیه بر اسلام و قرآن و شریعت، گرایش به غرب و تکیه به کدخدا داشتند.

وی ادامه داد: اگر طی مدت 40 سال گذشته ددمنشی ها و دشمنی های داخلی و خارجی نتوانست نظام را با همه مشکلاتی که داشت تسلیم کند به دلیل اعتقادات مردمی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اگر امروز در ایران رئیس جمهور آمریکا تحقیر می شود و هیمنه آمریکا شکسته می شود این شجاعت و اقتدار و عزت و استقلال و آزادی دستاورد انقلاب اسلامی است./1307/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات