۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۶۸۲۷۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسؤولان خادم ملت ایران باشند

مسؤولان خادم ملت ایران باشند
اصفهان - آیت الله سلیمانی با تأکید بر اینکه همه ما در برابر انقلاب و نظام و مردم بدهکار هستیم، گفت: مسؤولان کشور باید خادم ملت ایران باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی بعد از ظهر امروز در دیدار تشکل‌های فرهنگی کاشان، گفت: کار در فرهنگ جامعه بشری به دو صورت فردی و جمعی است، اما قرآن بر فعالیت‌های جمعی تأکید دارد.

وی با تأکید بر اینکه انجام هرکاری باید برای رضایت خدا باشد، ابراز کرد: در کاری که انجام می‌دهید مهم نیست دیگران همکاری کنند یا نکنند چرا که اگر همکاری کنند وظیفه خود را انجام داده اند و اگر همکاری نکنند تکلیف از بقیه ساقط است، اما مهم‌تر از همه این‌ها این است کار برای رضایت خدا باشد.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: انسان برای انجام هر کاری باید آمادگی تحمل سختی‌ها و مشکلات پیش رو و تزکیه نفس داشته تا بتواند برای رضایت خدا کار کند.

وی با بیان اینکه عزاداران حسینی تنها با سینه زدن نمی‌توانند خود را محب امام حسین (ع) بدانند، افزود: سینه زدن برای امام حسین (ع) تنها یک نماد و شعار است و کسی می‌تواند به معنای واقعی کلمه حسینی باشد که تمام توان خود را پای کار بیاورد و جان خود را برای امام حسین (ع) و رضایت خداوند در طبق اخلاص قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با تأکید بر اینکه همه ما در برابر انقلاب و نظام و مردم بدهکار هستیم، گفت: مسؤولان کشور باید خادم ملت ایران باشند که همه دار و ندار خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به پای انقلاب و نظام آوردند.

به گفته وی امروز برخی در مقام مقایسه خود با نظام برآمده و خود را طلبکار نظام و انقلاب و اسلام می‌دانند.

آیت الله سلیمانی گفت: نظام اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید، اما با این حال در اواخر عمر خود می‌فرماید، نتوانسته ام به انقلاب و اسلام و دین خدمت کنم در حالیکه برخی که قدمی برای انقلاب برنداشته اند خود را طلبکار انقلاب و نظام می‌دانند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات