۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۶۶۸۲۸۷
امام جمعه ملبورن استرالیا:

هدف اسلام ستیزی مکرون، انحراف افکار عمومی از مشکلات اقتصادی فرانسه است

هدف اسلام ستیزی مکرون، انحراف افکار عمومی از مشکلات اقتصادی فرانسه است
امام جمعه ملبورن استرالیا از سیاست های استعماری مکرون به شدت انتقاد کرد و گفت: هدف استفاده از گزینه اسلام ستیزی، انحراف افکار عمومی از مشکلات اقتصادی فرانسه است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابوالقاسم رضوی امام جمعه ملبورن استرالیا، در سخنانی سیاست های استعماری و اقدامات اسلام هراسی امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

وی با بیان این که تاریخ چند دهه اخیر نشان داده است که سران امریکا، اسرائیل، فرانسه و هندوستان هر زمانیکه با مشکلات سیاسی و اقتصادی روبرو می شوند به اسلامی ستیزی روی می آورند، گفت: آنان می خواهند با تخریب چهره صلح آمیز دین اسلام، جنایت های خود را پنهان کنند.

امام جمعه ملبورن استرالیا با تاکید به این که فرانسه با مشکلات اقتصادی شدید روبراست و دلیل آن اعتراضات جلیقه های زرد است، تاکید کرد: مکرون با استفاده از تاکتیک اسلام ستیزی، قصد انحراف افکار عمومی فرانسه از مشکلات اقتصادی را دارد.

وی با اشاره به این که دیگر سکوت در برابر اهانت به پیامبر اسلام(ص) و مقدسات اسلامی جایز نیست ابراز داشت: جامعه اسلامی با انتخاب استراتژی مناسب جلوی اقدامات اهانت آمیز جهان غرب را بگیرد.

حجت الاسلام رضوی از رییس جمهور فرانسه خواست که با معذرت خواهی رسمی، مانع ادامه فعالیت های توهین آمیز به مقدسات اسلامی و اسلام ستیزی در فرانسه شود.

وی توهین به مقدسات دینی و اسلامی را طبق آموزه های تمام ادیان و مذاهب ممنوع و حرام دانست و تاکید کرد: ما به رهبران و پیامبران تمام ادیان احترام می ورزیم، لذا از پیروان دیگر ادیان می خواهیم که به مقدسات اسلامی نیز احترام بورزند./988/

ارسال نظرات