۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۶۸۴۶۱

فارابی به مراکز فرهنگی و دانشگاه ها کتاب اهدا کرد

فارابی به مراکز فرهنگی و دانشگاه ها کتاب اهدا کرد
همزمان با هفته کتاب و پویش «کتابخوانی ملی»، کتاب‌های منتشر شده در انتشارات بنیاد سینمایی فارابی به مراکز فرهنگی و دانشگاه ها اهدا شده است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و پویش «کتابخوانی ملی»، کتاب‌های منتشر شده در انتشارات بنیاد سینمایی فارابی به همراه تعدادی دیگر از کتب مرجع آموزشی، توسط این انتشارات به مراکز فرهنگی و دانشگاه‌ها اهدا شد.

این کتاب‌های تخصصی حوزه سینما به دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه سوره، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران- واحد قم، دانشکده هنر شوشتر (دانشگاه شهیدچمران اهواز)، موسسه آموزش عالی سپهر اصفهان، دانشگاه هنر دامغان، مرکز آموزش علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۹ تهران، دانشگاه شاهد تهران و موسسه کتابخانه موزه ملی ملک و... اهدا شده است.

همچنین انتشارات بنیاد سینمایی فارابی، کتاب‌های آموزشی سینمایی را به برخی از دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در مراکز استان‌ها ارسال کرده است.

در این طرح پس از وصول درخواست مکتوب مراکز مختلف سینمایی، علمی و دانشگاهی، بیش از ۳۰۰۰ نسخه کتاب منتشره در سال‌های اخیر انتشارات بنیاد سینمایی فارابی و تعدادی دیگر از کتب مرجع آموزشی به دانشگاه‌ها و مراکز هنری اهدا شده است.

طرح اهدای کتاب‌های تخصصی سینما به کتابخانه‌های مراکز علمی و هنری کشور، تا پایان سال جاری از سوی انتشارات بنیاد سینمایی فارابی، ادامه خواهد داشت./826/

ارسال نظرات