۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۶۸۴۹۸

تحصیل بیش از هزار و 300 طلبه در لرستان

تحصیل بیش از هزار و 300 طلبه در لرستان
حجت الاسلام عبداللهی گفت: بیش از هزار و 300 طلبه از پایه یک تا 10 در 13 مدرسه علمیه برادران استان در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 13 مدرسه علمیه برادران در لرستان مشغول فعالیت هستند.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: بیش از هزار و 300 طلبه برادر و بومی استان تا پایه 10 در مدارس علمیه استان در حال تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس علمیه برای حفظ سلامتی طلاب و اساتید و جلوگیری از گسترش این ویروس، کلاس های درس به صورت مجازی و حضوری برگزار می شوند.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: تعطیلی در حوزه علمیه معنا ندارد و هم اکنون طلاب با استفاده از فضای مجازی پای درس و بحث دروس حوزوی می نشینند و اساتید همواره برنامه های متنوعی برای ارائه شیوه مجازی دروس به کار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: دروس طلاب جدیدالورود حوزه نیز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی همواره در مدارس علمیه در حال برگزاری است.

مدیر حوزه علمیه لرستان به تحصیل طلاب در سطح سه اشاره کرد و افزود: در مدارس علمیه کمالیه و رضوی خرم آباد طلاب در حال تحصیل در سطح سه هستند و برای گذراندن پایان نامه این طلاب به حوزه علمیه قم می روند.

وی یادآور شد: برای ارائه بهتر دروس حوزه به صورت مجازی و جلوگیری از افت تحصیلی طلاب، برنامه هایی در راستای همکاری دانشگاه لرستان با حوزه علمیه در پیش گرفته شده است./9451/    

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات