۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۶۸۴۴۷
مدیر حوزه علمیه لرستان تأکید کرد؛

ضرورت توجه به تبلیغ براساس نیازهای روز جامعه

ضرورت توجه به تبلیغ براساس نیازهای روز جامعه
حجت الاسلام عبداللهی به ظرفیت عظیم حوزه در عرصه تبلیغ و روشنگری در جامعه اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه پرچمدار عرصه تبلیغ است.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به رسالت تبلیغی حوزه علمیه اشاره کرد و بیان داشت: خروجی حوزه تبلیغ است.

مدیر حوزه علمیه لرستان حوزه را پرچمدار عرصه تبلیغ عنوان کرد و افزود: امروز روحانیت و طلاب مبلغ حوزه در قالب طرح های تبلیغی مختلف در جامعه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تقویت برنامه های تبلیغی در فضای مجازی از برنامه های مهم حوزه علمیه است، یادآور شد: در کنار تبلیغ چهره به چهره روحانیت استان از فضای مجازی به خوبی استفاده می کنند.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: در راستای تقویت برنامه های تبلیغی، دوره های آموزشی و کارگاهی برای مبلغان برگزار می شود تا خروجی فعالیت های تبلیغی اثربخش تر باشد و نتیجه مطلوب داشته باشد.

وی افزود: مبلغان در عرصه تبلیغ باید تلاش، پشتکار، همت جهادی و سعه صدر داشته باشند و برنامه های تبلیغی بر اساس نیازهای روز جامعه دنبال شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان به رسالت حوزه و مبلغان در راستای صیانت از ارزش های دینی و معنوی اشاره کرد و عنوان داشت: توجه به نیازهای روز جامعه لازمه این مهم است.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت حوزه علمیه خواهران و برادران استان باید در راستای بررسی و شناسایی نیازهای جامعه و تقویت برنامه های تبلیغی برنامه ریزی شود./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات