۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۶۸۳۷۴
حجت الاسلام صادقی خبر داد؛

برگزاری جشنواره محتوای تبلیغی «آثار ماندگار» در مازندران

برگزاری جشنواره محتوای تبلیغی «آثار ماندگار» در مازندران
مازندران - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از برگزاری جشنواره محتوای تبلیغی با عنوان «آثار ماندگار» ویژه مبلغان دینی در استان خبر داد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از برگزاری جشنواره محتوای تبلیغی با عنوان «آثار ماندگار» ویژه مبلغان دینی در استان خبر داد.

وی با بیان این که انتخاب موضوع بصورت آزاد با قابلیت انتشار آثار در فضای مجازی است، افزود: مبلغان دینی می توانند آثار خود را در پنج قالب پاورپوینت، درسنامه، ساخت کلیپ و موشن گرافی، مسابقات و تألیف فیش منبر و مرثیه ارائه کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود گفت: پاورپونت آموزشی ارائه شده از سوی مبلغان دینی باید با محتوای ناب، نو و تولیدی باشد.

حجت الاسلام صادقی همچنین به طراحی درسنامه به عنوان دومین قالب ارائه آثار به این جشنواره اشاره کرد و افزود: درسنامه ارائه شده از سوی مبلغان دینی باید متناسب برای ارائه در فضای مجازی با محتوای نو و جذاب باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین خاطرنشان کرد: مبلغان دینی باید در طراحی درسنامه انتخاب موضوع متناسب با مقاطع تحصیلی دانش آموزان و با توجه به آموزش مجازی را مورد توجه قرار دهند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به ساخت کلیپ، موشن گرافی و انیمیشن آموزشی به عنوان سومین قالب ارائه آثار مبلغان به جشنواره آثار ماندگار اشاره کرد و گفت: آثار تولیدی در این بخش از سوی مبلغان دینی باید برای ارائه و تدریس محتوای دینی در فضای مجازی با محتوای نو و جذاب باشد.

حجت الاسلام صادقی همچنین به قالب طراحی مسابقات در این جشنواره اشاره کرد و افزود: بخش طراحی مسابقات در این جشنواره با هدف آموزش غیر مستقیم مفاهیم دینی با قابلیت اجرا در فضای مجازی برای ایجاد تنوع در کلاس داری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ایده های نو و جذاب در طراحی مسابقات به ویژه جهت استفاده در فضای مجازی و جذب مخاطب باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، تألیف فیش منبر و مرثیه را آخرین قالب ارسال آثار مبلغان دینی به جشنواره آثار ماندگار عنوان کرد و گفت: علاقه مندان به ارسال آثار در این بخش باید توجه داشته باشند که تألیف فیش منبر و مرثیه باید متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی و یا به صورت موضوعی باشد.

حجت الاسلام صادقی، بیستم آذر ماه امسال را آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد و افزود: مبلغان علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال آثار خود با شماره 09021155015 تماس حاصل کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به شرایط خاص کرونایی در کشور، بر ضرورت بهره گیری از فضای مجازی به منظور ارائه آثار و محتوای تبلیغی و دینی تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بالای فضایی مجازی در جهت تبیین و تبلیغ معارف دینی بیشتر بهره گرفته شود./950/ت310/ب1

ارسال نظرات