۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۶۶۸۵۴۱
رییس سازمان تبلیغات اسلامی هشدار داد؛

تحریف و جنگ رسانه‌ای پیچیده دشمن؛ خطر پیش روی انقلاب

تحریف و جنگ رسانه‌ای پیچیده دشمن؛ خطر پیش روی انقلاب
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه امروز جنگ روایت‌ها است، گفت: نگران تحریف و جنگ رسانه‌ای پیچیده دشمن باشیم و برای مقابله با آنها باید آگاهانه اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت ‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، عصر امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: اگر توجه آحاد ملت به سمت مکتب شهید سلیمانی جلب شود صدمات بزرگ نخواهیم خورد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبری با صدور این بیانیه یک گام رو به جلو را توقع، طلب و ترسیم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی بر ضرورت تلاش برای پیشبرد اهداف انقلاب تأکید کرد و بیان داشت: امید آفرینی در جامعه امروز رسالت خطیری بر دوش همگان است.

وی با بیان اینکه زمانه جنگ روایت‌ها است، خاطرنشان کرد: باید نگران خطر تحریف و جنگ رسانه‌ای پیچیده باشیم، اگر روایت فتوحات اجتماعی، فرهنگی جریان صالح و مؤمن انقلابی را به خوبی به تصویر نکشیم، بخش مهمی از جنگ را به رسمیت نشناخته‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی تصریح کرد: امروز روایت این نبرد، جزئی از نبرد است و بُعد رسانه‌ای بخشی از نبرد است.

وی با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: جامعه با مشاهده روایت ایثار نیروهای مکتبی، نفسی تازه خواهد گرفت و بستری برای حرف‌های اصیل، گره‌گشا و جذاب انقلابی فراهم خواهد کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: با حرکت به سمت اهداف انقلاب و امیدآفرینی در جامعه، مقابله با جنگ نرم دشمن  باید خون تازه‌ای در رگ‌های ملت به جریان انداخت و نفس تازه‌ای به جامعه دمید تا گام بعدی انقلاب را قدرتمندتر و استوارتر برداریم./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات