۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۶۸۵۴۵
در مسابقه سخنرانی سیرت پیامبر اسلام تأکید شد؛

آزادی بیان در کشورهای غربی فریب محض است

آزادی بیان در کشورهای غربی فریب محض است
مسابقه سخنرانی سیرت پیامبراسلام (ص) با شرکت صدها جوانان اروپایی در استرالیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مسابقه سخنرانی سیرت پیامبر اسلام (ص) با کوشش الصراط مدیا و با شرکت ۲۰۷ جوان اروپایی در رده های سنی مختلف، در دو بخش پسران و دختران و در چهار گروه، در استرالیا برگزار شد.

گروه اول در رده سنی ۴ تا ۶ سال، گروه دوم در رده سنی ۷ تا ۹ سال، گروه سوم در رده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال و گروه چهارم در رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال، چهار گروه پسران و دختران این مسابقه بودند که در ده موضوع سیرت پیامبر اسلام(ص) سخنرانی کردند.

سخنرانان سیاست های اسلام هراسی کشورهای اروپایی را به شدت محکوم کردند و افزودند: آزادی فکری و بیان در کشورهای غربی فریب محض است.

آنان مسلمانان جهان را به اخلاق نیکو و کریمانه فراخواندند و تاکید کردند: جهان نیازمند آشنایی با اسلام ناب محمدی(ص) است و این وظیفه پیروان اسلام است که جهان را با دین واقعی اسلام آشنا کنند و از سیرت و اخلاقیات حضرت محمد(ص) آگاه نمایند.

در آخر این مسابقه با اهداء جوایزی به نفرات برتر، به نفر اول ۱۰۰ دلار، نفر دوم ۷۰ دلار و به نفر سوم ۵۰ دلار بعنوان جایزه به دست حجت الاسلام سید ابوالقاسم رضوی امام جمعه ملبورن استرالیا، تقدیر و تشکر بعمل آمد و به دیگر شرکت کنندگان مسابقه لوح تقدیر و فایل pdf کتاب های 20 selected sayings of prophet Muhammad saw  Prophet Muhammad (saw) in nehjul balagha  50 life style of prophet Muhammad Musrafa saw  40 Fact about Prophet Muhammad saw، اهداء شد.

یاد آور می شود که ۴۵ داو طلب، ۱۷ داور و تمام مراکز و انجمن های دینی و مذهبی کشورهای استرالیا و نیوزلند در موفقیت این برنامه نقش عمده ای را ایفا کردند و همچنین این برنامه باعث تعامل، هماهنگی و نزدیک هم شدن این مراکز در کشورهای استرالیا و نیوزلند شد.

لازم به ذکر است که هدف برگزاری برنامه های دینی، مذهبی و تربیتی کودکان و جوانان در کشورهای غربی توسط الصراط مدیا، تربیت اسلامی جوانان غربی است، این رسانه در گذشته نیز مسابقه حسن قرائت قران کریم بین جوانان اروپایی را برگزار کرده است که با استقبال زیاد روبرو شده بود.

مسئولان الصراط مدیا گفتند: با توجه به استقبال زیاد مردم از برنامه های دینی چنین برنامه های در آینده هم برگزار خواهد شد./988/

 

آزادی بیان در کشورهای غربی فریب محض است

ارسال نظرات