۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۶۸۵۵۲
امام‌جمعه شیروان:

فعالیت‌های تبلیغی و تبیینی در زمینهٔ گام دوم انقلاب ضعیف است

فعالیت‌های تبلیغی و تبیینی در زمینهٔ گام دوم انقلاب ضعیف است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام تکمیلی با تأکید بر ضرورت اهتمام نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: متأسفانه اکنون فعالیت‌های تبلیغی و تبیینی در زمینهٔ گام دوم انقلاب ضعیف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان، امروز در دیدار جمعی از اعضای هیئات مذهبی انصار المهدی، علویون، جوانان بنی‌هاشم و آل طه شیروان، به تبیین رسالت اقشار مختلف مردم به‌ویژه نخبگان در جامعه دینی پرداخت.

وی افزود: باید به همت جوانان هیئتی و انقلابی، فضای دینی و انقلابی در سطح شهر دیده شود؛ به‌گونه‌ای که وقتی وارد شهری می‌شویم بتوان فهمید در این شهر نیروی‌های انقلابی قوی وجود دارند یا خیر.

حجت‌الاسلام تکمیلی اضافه کرد: در زمینهٔ گام دوم انقلاب ضعیف عمل کردیم برای مثال چرا در شهر یک عدد المان در مورد بیانیه گام دوم وجود ندارد؟

وی در ادامه با اشاره به خدمات و برکات انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی بر اساس آیین و خواست مردم شکل‌گرفته است؛ زیرا در ابتدا که ما جمهوری اسلامی را خواستیم به پای صندوق‌های رأی رفتیم و حضرت امام (ره) ما را بین آری و نه به جمهوری اسلامی مخیر کرد.

حجت‌الاسلام تکمیلی افزود: در این انتخابات بیش از 98.2 درصد به جمهوری اسلامی آری و به استکبار، استبداد استثمار و استعمار نه گفتیم، پس اگر دقت کنیم اساس اسلام با یک آری و نه شروع شده، انقلاب ما هم با یک آری و نه شکل گرفته یعنی گفتیم جمهوری اسلامی را می‌خواهیم و رژیم‌های دیگر، لیبرال، کمونیسم و غیره را نمی‌خواهیم ما اسلام را می‌خواهیم، جمهوری اسلامی را می‌خواهیم یعنی مردم‌سالاری دینی را می‌خواهیم و مکتب‌های دیگر به درد ما نمی‌خورد و یک نه بزرگ به همه رژیم‌های موجود دنیا و یک آری جانانه به جمهوری اسلامی گفتیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان اظهار کرد: وقتی بیانیه گام دوم انقلاب را با نگاه مردم‌سالاری دینی تحلیل می‌کنیم؛ می‌بینیم مقام معظم رهبری با همین نگاه، آری و نه اثبات و نفی در بسیاری از محورهای این بیانیه ما را در این محور پیش می‌برند.

وی با اشاره به اهمیت مردم‌سالاری دینی در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه می‌فرماید: دل دادگی به انقلاب آری، دل‌زدگی نه؛ مردم دل داده به انقلاب هستند، انقلاب را دوست دارند و از انقلاب زده نشده‌اند و اگر دل‌زدگی دیده می‌شود از کار ما مسؤولین است، از عملکرد ضعیف مسؤولین است والا از نظام کسی دل‌زده نشده است.

حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: این عنوان خیلی مهمی است دل دادگی به انقلاب آری، دل‌زدگی از انقلاب نه این را ما در سرتاسر این بیانیه می‌بینیم که آقا مصادیقش را هم بیان کرده‌اند و در یک جا هم به صراحت می‌فرمایند: اگر دل‌زدگی وجود دارد از نظام نیست از انقلاب نیست از عملکرد ضعیف برخی از مسؤولان است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات