۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۶۸۶۰۳
امام جمعه هویزه:

دشمنی استکبار با اسلام زمینه ساز بیداری می شود

دشمنی استکبار با اسلام زمینه ساز بیداری می شود
حجت الاسلام حمزه نژاد گفت: گاهی این دشمنان ضررهایی را به ملت ایران می زنند که سبب بیداری و هوشیاری هر چه بیشتر نظام و مردم می شوند.

حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با تجهیز گروهک های تروریستی به وسیله دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز بیان داشت: جمهوری اسلامی از ابتدا مورد دشمنی و هجوم فتنه از سوی کشور‌هایی که مصالح آن‌ها در خطر بود قرار گرفت، این کشور‌ها  به دنبال خدشه دار کردن وحدت امت اسلامی و مردم و گروه‌های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و در این زمینه از تجهیز خود از نظر سیاسی، اطلاعاتی، نظامی و ... دریغ نکردند؛ همچنین از ابتدا انقلاب به گروهک‌های مختلف داخلی و خارجی کمک می‌کردند.

امام جمعه هویزه با اشاره به مصالح ابرقدرت‌ها در کمک به تروریسم و جدایی طلبان عنوان داشت: کمک به تروریسم، جدایی طلبان و افرادی که به دنبال تفرقه میان امت اسلامی هستند به مصالح ابرقدرت‌های دنیا و کشور‌های مرتجع منطقه است؛ این حرکت آن‌ها با هوشیاری نظام، مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی خنثی شد.

حجت الاسلام حمزه نژاد با بیان اینکه ضربه‌های دشمنان سبب بیداری ملت می‌شود افزود: گاهی این دشمنان ضرر‌هایی را به ملت ایران می‌زنند که سبب بیداری و هوشیاری هر چه بیشتر نظام و مردم می‌شوند؛ با وجود این حرکت مزبوحانه دشمن مردم توانستند در صحنه‌های مختلف بهتر از گذشته حاضر شوند و انسجام و وحدت خود را بیش از پیش حفظ کنند. 


وی با اشاره به عملیات‌های انتحاری دشمن در رابطه با وظیفه مردم در خصوص این اقدامات دشمن افزود: پس از اینکه هویت این افراد در عملیات‌های انتحاری برای ملت نمایان گشت مردم تمام قد در صحنه حاضر شدند و انزجار خود را از این افراد نشان دادند که این نشان از آگاهی و وحدت مردم در زمینه‌های مختلف در این برهه زمانی است.

امام جمعه هویزه به وظیفه مسؤولان در برابر این حرکات تفرقه افکنانه اشاره داشت و ادامه داد: مسؤولان باید با پیگیری، شناسایی و دستگیری معارضان از ضربه دشمنان به نظام جمهوری اسلامی جلوگیری نمایند.

حجت الاسلام حمزه نژاد با تأکید بر حفظ نقاطی که سبب تفرقه میان دولت و ملت می‌شوند، اظهار داشت: مسؤولان در جهت تقویت وحدت جمهوری اسلامی با پیگیری نیاز‌های گوناکون آن‌ها بکوشند، همچنین راه سوء استفاده و بهره برداری تفرقه آمیز دشمن را ببندند.

وی حرکت مجدانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) از دستگیری سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه را دلیل بر هوشمندی و اشراف سازمان امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران خواند گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) آمادگی مقابله با افراد و گروهک ها به خصوص افراد معاند نظام و گروهک‌های تفرقه افکن را در سراسر دنیا دارند.

امام جمعه هویزه در پایان گفت: زمانی که مردم از قدرت و برکات نظام آگاه نباشند به دشمنی با آن به پا می‌خیزند، بنابراین آگاهی به موقع ملت موجب دلگرمی آن‌ها می‌شود. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات