۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۶۸۶۴۶
محقق و پژوهشگر اسلامی مطرح کرد؛

لزوم حمایت مسؤولان از مردم مناطق آسیب پذیر

لزوم حمایت مسؤولان از مردم مناطق آسیب پذیر
خوزستان - حجت الاسلام ساری اصل گفت: مسؤولان حکومتی باید در مناطق آسیب پذیر مانند خوزستان و کردستان از خدمت به مردم کوتاهی نکنند.
حجت الاسلام احمد ساری اصل، محقق و پژوهشگر اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با تحرکات دشمن از ابتدا شکل گیری انقلاب اسلامی بیان داشت: در آغاز انقلاب اسلامی تا زمان شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره تحرکات دشمن وجود داشته است.

پژوهشگر اسلامی با اشاره به وحدت و یکپارچگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطاعت از سیره نبوی اهل بیت (ع) عنوان داشت: دشمنان داخلی و خارجی با مشاهده اینکه مصالح و منافع آن‌ها در جمهوری اسلامی ایران قطع شده در مناطق مرزی که اقوام در آن ساکن هستند به جهت برهم زنی وحدت و اتحاد میان مردم سرمایه گذاری می‌کنند که به لطف خدا متعال  تمام تیرهایشان به سنگ می‌خورد.

این محقق اسلامی در رابطه با ناکامی دشمنان در ایجاد تفرقه میان اقوام و مسلمانان تصریح کرد: ملت ایران با حضور در صحنه‌های مختلف همواره ثابت کرده اند که در کنار ولایت و امام خود هستند.

حجت الاسلام ساری اصل در رابطه با دستگیری سرکرده گروهک‌های تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: حرکت سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری سرکرده گروهک تروریستی نشان از هوشیاری و بیداری فرزندان انقلاب است.

وی افزود: این رژیم‌های جاسوس تروریست اگر قصدشان کمک به رفع مشکلات مردم منطقه است چرا با کشتار و ترور مردم بی گناه این کار را می‌کنند، چرا برعلیه مردم مظلوم فلسطین، یمن و سوریه توطئه می‌کنند.

این پژوهشگر اسلامی در پایان با اشاره به وظیفه مردم و مسؤولان گفت: مردم و مسؤولان موظفند با حضور در صحنه‌های مختلف از نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی کنند، مسؤولان حکومتی باید در مناطق آسیب پذیر مانند خوزستان و کردستان از خدمت به مردم کوتاهی نکنند، همچنین نباید به دشمنان بیرونی یا مزدوران داخلی بها دهند باید به عنوان خدمتگزاران واقعی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات