۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۶۸۹۳۳
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

تحقق دولت اسلامی در سایه تفکر بسیجی محقق می شود

تحقق دولت اسلامی در سایه تفکر بسیجی محقق می شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت ترویج و تبیین تفکر بسیجی تأکید کرد و گفت: این مهم برای تحقق دولت اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج در عرصه های مختلف کارنامه درخشانی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: فرمان امام در رابطه با ایجاد ارتش ۲۰ میلیونی بسیج نشان دهنده عمق نگاه ایشان بوده است، نهادها و سازمان‌هایی که امام(ره) ایجاد کرد حکایت از هوشمندی ایشان است.

وی اقدامات سپاه و بسیج در استان لرستان را امید بخش خواند و خاطرنشان کرد: کارنامه لرستان در زمینه دفاع از ارزش های انقلاب و ولایت فقیه درخشان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به حضور فعال بسیج در زمینه های مختلف بیان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف استان وارد شده و در حال انجام وظایف است و در هر زمینه ای که ورود پیدا می کند حاصل کارش موفقیت آمیز است.

وی اقتدار، ایمان قوی، توکل بر خدا، عزم راسخ، اخلاص عمل را از ویژگی های مهم بسیجیان خواند و گفت: رمز موفقیت بسیج اخلاص در عمل است.  

حجت الاسلام شاهرخی ولایتمداری، اطاعت از آموزه‌های الهی، حضور در میدان مقابله با جنگ نرم دشمن را از دیگر ویژگی‌های بسیج عنوان کرد.

امام جمعه لرستان با بیان اینکه دولت اسلامی و جامعه اسلامی وابسته هستند، گفت: اگر در ارکان همه دولت‌ها فکر بسیجی و شهید سلیمانی حاکم شود شاهد تحقق دولت اسلامی خواهیم بود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات