۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۶۸۹۶۲
امام جمعه الیگودرز:

پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است

پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است
لرستان - حجت الاسلام سرلک پیشرفت های کشور را مرهون تفکر بسیجی خواند و گفت: پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی مهم ترین ویژگی بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز در نشست بصیرتی طلاب و روحانیون، ائمه جماعات، هادیان سیاسی و بسیج مداحان که در مصلی شهرستان الیگودرز برگزار شد، گفت: موفقیت ها و پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه بحران کرونا و مشکلات اقتصادی در سایه تفکر بسیجی برطرف می شود، افزود: با تفکر بسیجی، همت و همدلی و وحدت مردم و مسؤولان تقویت می شود.

وی به بیان ویژگی های بسیجیان پرداخت و ادامه داد: ولایت محوری، اخلاق مداری، پرهیز از تجمل گرایی واشرافی گری، ظلم ستیزی، احساس مسئولیت، صبوری و استقامت از ویژگی های بسیجیان است.

حجت الاسلام سرلک بیان کرد: رویکرد علمی، پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی، پایبندی به استقلال کشور، رویکرد فرهنگی، اثرگذاری بر محیط، امر به معروف ونهی از منکر از دیگر ویژگی بسیجیان است.

وی به روحیه بسیجی طلاب و روحانیان اشاره کرد و گفت: بسیجی در هر زمینه ای ورود پیدا کند، در سایه این تفکر بسیجی و جهادی موفق عمل خواهد کرد.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: بلند کردن پرچم عدالت خواهی از جمله ملاک ها و شاخص های مهم طلبه انقلابی است و یک طلبه انقلابی در تداوم راه انقلاب نقش آافرین است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات