۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۶۸۹۷۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

چشم دوختن به غرب گره ای از مشکلات کشور باز نخواهد کرد

چشم دوختن به غرب گره ای از مشکلات کشور باز نخواهد کرد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: چشم دوختن به غرب گره ای از مشکلات کشور باز نخواهد کرد بلکه بر مشکلات کشورمان خواهد افزود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان بسیج به نقش مؤثر این نیروی مردمی و انقلابی در محرومیت زدایی و همچنین رشد و توسعه کشور اشاره کرد و گفت: بسیج ظرفیت عظیمی برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری است.

وی با بیان این که نیروی مقاومت بسیج در طول سال های اخیر در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی گام های ارزشمندی برداشته است، افزود: این نهاد انقلابی در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، بسیار اثرگذار عمل کرده و خوش درخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که کارگر، مدیریت و قانون سه رأس تحقق شعار جهش تولید در کشور است، تصریح کرد: کشورمان از ظرفیت های بالقوه بسیاری در حوزه های مختلف برخورد دار است که می توان با تلاش و برنامه ریزی هدفمند از این ظرفیت عظیم در جهت توسعه و آبادانی کشور بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیریت نامناسب منابع را یکی از مشکلات کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: اگر در این بخش مهم مدیریت صحیحی صورت می گرفت، امروز شاهد بروز مشکلات گسترده اقتصادی در کشور نبودیم.

امام جمعه ساری با بیان این که تحریم ها و فشارهای اقتصادی خارجی آزار دهنده است اما نباید همه مشکلات امروز کشور را به تحریم ها نسبت داد، بیان داشت: بخش مهمی از مشکلات اقتصادی امروز کشور به عدم مدیریت مناسب در بخش های مختلف باز می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی مدیریت نادرست در کشور را سدی در برابر رشد اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: اگر نیروی کار ماهر و فضای کار کافی در کشور باشد، اما مدیریت صحیحی در این بخش صورت نگیرد به صورت رشد اقتصادی محقق نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، ناهماهنگی های داخلی و ناکارآمدی‌ها را عامل اصلی مشکلات امروز کشور دانست و بیان داشت: باید با مدیریت صحیح و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی از مشکلات عبور کنیم.

امام جمعه ساری با تأکید براین که تنها راه عبور از مشکلات فعلی تکیه بر توان داخلی است، تصریح کرد: نباید با آدرس غلط دادن، اذهان عمومی را منحرف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که متأسفانه برخی ها علیرغم تأکیدات بسیار مقام معظم رهبری باز هم دل به بیرون بسته اند، بیان داشت: چشم دوختن به غرب گره ای از مشکلات کشور باز نخواهد کرد بلکه بر مشکلات کشورمان خواهد افزود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر این که قوانین و بخشنامه‌ها باید به‌روز و علمی باشند تا مانع و دست‌ و پاگیر تولید نشوند، گفت: این قوانین اداری باید بستر را برای جهش و رونق تولید در کشور فراهم کند./950/

ارسال نظرات