۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۶۹۰۴۴
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

بسیج سدی در برابر تهدیدات دشمنان است

بسیج سدی در برابر تهدیدات دشمنان است
خوزستان - آیت الله حیدری آل کثیر گفت: از طلاب فاضل و انقلابی در حوزه‌های علمیه گرفته تا  پزشکان متخصص و حاذق جوان همه بسیجی اند و آینده انقلاب اسلامی به بسیج تعلق دارد.
آیت الله محسن حیدری آل کثیر، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ضمن تبریک تقارن ولادت امام حسن عسکری (ع) با هفته بسیج در رابطه با دستاورد‌های بسیج از انقلاب تا کنون بیان داشت:  هفته‌ بسیج یادگار ارزشمند امام خمینی (ره)  و شجره الهی است که به دست ولی ربانی و امام امت بنیان گذاری شد و ۴۲ سالی که از عمر بسیج می‌گذرد، شاهد میوه‌های شیرین این درخت طیبه هستیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به فعالیت‌های بسیج عنوان داشت: گستره فعالیت بسیج در دفاع مقدس و دفاع از حرم، ایجاد امنیت برای ایران اسلامی، تشکیل گروه جهادی خدمت به مردم، مسائل فرهنگی، در زمینه‌های علمی و... فعالیت می‌کند؛ همچنین افرادی که دانشگاه‌ها بنیاد‌هایی تحت عنوان مراکز دانش بنیان ایجاد کرده و به پیشرفت‌های محیر العقولی رسیدند تربیت شده بسیج هستند.

آیت الله حیدری ال کثیر با بیان اینکه آینده ایران اسلامی به بسیج تعلق دارد، تصریح کرد: از طلاب فاضل و انقلابی در حوزه‌های علمیه گرفته تا پزشکان متخصص و حاذق جوان همه بسیجی اند و آینده انقلاب اسلامی به بسیج تعلق دارد.


این مقام مسؤول با اشاره به تنومند شدن درخت پربار بسیج و ریشه دوانی آن فراتر از مرز‌ها جمهوری اسلامی در رابطه با تشکیل بسیج‌های مردمی در سایر کشور‌های اسلامی گفت: اخلاص، بصیرت، عمل جهادی وانقلابی از شاخصه‌های اصلی بسیج است؛ لذا این شاخصه‌های برتر و عالی  مورد استقبال جوانان  در سایرکشور‌های اسلامی قرار می‌گیرد؛ انصار الله یمن، حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان و جهاد اسلامی فلسطین تحت تاثیر این شجره طیبه هستند و به وسیله خون‌های این شهدا ثمر بخش شدند.

آیت الله حیدری آل کثیر در پایان با اشاره به اینکه بسیج عامل اساسی ناکامی دشمنان اسلام است، گفت: فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حیدریون با پیروی از این الگو به دفاع از حرم پرداختند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات