۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۶۹۰۶۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

بسیج نماد آزادگی و حریت است

بسیج نماد آزادگی و حریت است
لرستان - حجت الاسلام غلامی بسیج را نمادی از آزادگی و حریت خواند و گفت: اخلاص عمل نیروهای بسیجی در زمینه های مختلف الگو است.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: بسیج آینه تمام نمای انسانیت، حریت و آزادگی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: بسیج و تفکر بسیجی محدود در یک چارچوب، زمان و مکان جغرافیایی نیست و فراتر از آن فکر، ایده و عقیده است.

وی بسیج را نمادی از آزادگی و انسانیت خواند و بیان کرد: تفکر جهادی و انقلابی بسیج سبب شده تا هر جا و هر زمان که احساس کنند، هم نوع خود نیازمند حمایت، پشتیبانی و دستگیری است در صحنه خدمت رسانی حاضر شوند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی یادآور شد: نیروهای بسیجی بدون هیچ تملقی به رسالت خویش عمل می کنند.

وی عنوان داشت: خدمت رسانی نیروهای بسیجی در سیل سال گذشته در لرستان و حضور در صحنه مقابله باکرونا و خدمت به مردم و بیماران کرونایی نمونه بارزی از فعالیت نیروهای بسیجی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان رهبر معظم انقلاب را یک بسیجی به تمام معنا و الگو خواند و خاطرنشان کرد:  امروز هر فردی که در این مسیر قدم بردارد و فکر و ایده رهبری و امام راحل را عملی سازد یک بسیجی است.

حجت الاسلام غلامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی سلامت عنوان داشت: نیروهای بسیجی دیروز در سنگرهای جنگ از مملکت دفاع می کردند و امروز نیروهای بسیجی در سنگر سلامت با بیماری کرونا در حال مقابله هستند.

وی ولایتمداری، ایمان قوی، تکیه بر توکل الهی، ایستادگی و مقاومت را از جمله ویژگی های یک بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجیان در مقام عمل با اخلاص قدم بر می دارند و انجام کارها را برای کسب رضای خدا و خشنودی مردم انجام می دهند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از بسیجیان به عنوان سنگرسازان بی سنگر یاد کرد و اذعان داشت: این نیروهای مخلص خدا هیچ پشتوانه ای ندارند و همواره در عرصه های مختلف نظام به ویزه در صحنه خدمت رسانی و محرومیت زدایی که نیاز جامعه امروز است، آتش به اختیار حضور می یابند./9451/   

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات