۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۶۹۰۴۲
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه و انقلابی

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه و انقلابی
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: بسیاری از مشکلات امروز کشور به ویژه در خصوص اقتصاد ناشی از عدم شناخت و بکارگیری ظرفیت های موجود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مجمع سمن های جوانان استان، جوان را موتور پیشرفت و حرکت جامعه دانست و گفت: وقتی از جوان صحبت می کنیم باید دو مسأله را در نظر داشته باشیم؛ نخست آن که چگونه می شود مشکلات آنان را مانند تحصیل، اشتغال و ازدواج شناسایی و برطرف کرد و دیگر اینکه چگونه از این همه جوان خلاق و با انگیزه برای رشد و پیشرفت جامعه و استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به این تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص نقش برجسته جوانان، افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان می دهد مقام معظم رهبری به جوانان بیشتر امیدوار هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که جوانان ظرفیت های ارزشمند برای رشد و توسعه کشور هستند که باید بیش از پیش از توان آنها استفاده شود، خاطرنشان کرد: پیشرفت کشور در گرو بهره مندی از توان و ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که بین واقعیت ها و بایدها فاصله وجود دارد، گفت: می توان با بهره گیری از توان جوانان مستعد کشورمان این فاصله ها را به حداقل ممکن رساند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که نباید ظرفیت و پتانسیل بالای جوان مورد بی توجهی قرار گیرد، افزود: جوانان باید واقعیت ها و بایدها را در حوزه های مختلف کشور مشخص و با برنامه ریزی و طراحی مناسب مشکلات این بخش ها را رفع کنند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه مدیریت ما روزمره است، خاطرنشان کرد: باید ظرفیت ها را بشناسیم و از آن در جهت رشد و پیشرفت کشور بهره گیریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که بسیاری از مشکلات امروز کشور به ویژه در خصوص اقتصاد ناشی از عدم شناخت و بکارگیری ظرفیت های موجود است، تصریح کرد: تا زمانی که از این پتانسیل بالا استفاده نشود نمی توان به رفع مشکلات امیدوار بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود از برخی بی توجهی ها نسبت به جوانان گلایه کرد و گفت: متأسفانه بهای لازم به جوانان نخبه داده نمی شود تا استعدادهای خود را بروز دهد و این باعث شده کشورهای خارجی نخبگان ما را جذب کنند.

امام جمعه ساری بر ضرورت بهره گیری مناسب از توان و ظرفیت جوانان مستعد و نخبه کشور در عرصه های مختلف تأکید کرد و افزود: بسیاری از پیشرفت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره گیری از توان و ظرفیت جوانان نخبه، مؤمن و انقلابی به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته بسیج افزود: این هفته هفته به ما نشان داده که جوانان ما در هر حوزه ای چقدر فداکار و حماسه آفرین هستند./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
مطلب خوبی بود.
0
0