۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۶۹۱۳۷
آیت الله مجتهدشبستری:

خیانت کنندگان به مردم گرفتار عذاب الهی می شوند

خیانت کنندگان به مردم گرفتار عذاب الهی می شوند
تهران - آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه خیانت کنندگان به مردم گرفتار عذاب الهی می شوند، گفت: مسؤولان جامعه موظف به خدمت کردن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری تولیت مدرسه علمیه ایروانی، صبح امروز در جلسه درس خارج که در همین مدرسه علمیه برگزار شد، گفت: امام علی(ع) می فرمایند در جهنم آسیابی است که برخی انسان ها زیر آن خرد می شوند یکی از آن دسته افراد، علمای فاجر هستند.

وی افزود: کسانی که در کسوت روحانیت مرتکب ستم و ظلم می شوند و با بی عدالتی از آنان گناه و معصیت سر می زند از جمله کسانی هستند که به اسلام زیان وارد می کنند؛ گناهی که یک روحانی مرتکب می شود ضررش به اسلام بیش از معصیت یک انسان عادی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دومین گروه را قاریان تبهکار برشمرد و عنوان کرد: کسانی که اهل تلاوت قرآن هستند درحالی که در مکتب قرآن تربیت نشدند افراد منحرف و معصیت کاری هستند که در زمره فاسقان قرار می گیرند؛ قاری واقعی هرگز در مجالس نامشروع حضور پیدا نمی کند.

آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه خداوند زمامداران ستمگر را در قیامت به سختی عذاب می دهد، اظهار داشت: زمامدارانی که امارت، ریاست و مدیریت دارند اما اهل ستم و ظلم به مردم هستند قطعا در جهنم زیر همان آسیاب خرد می شوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همچنین وزرای خائنی که در کشور مسؤولیت اجرایی دارند و به جای خدمت کردن به مردم مشغول خیانت به ملت و جامعه هستند در قیامت مورد خشم و غضب الهی قرار می گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در آخر کسانی که بدون داشتن علم خود را عارف می نامند و با دروغ به فریب دادن مردم مشغول هستند قطعا این افراد نیز مشمول این حدیث خواهند شد./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات