۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۶۹۲۶۶

رونمایی از کتاب «گونه شناسی علل و راه های پیشگیری نفوذ دشمن»

رونمایی از کتاب «گونه شناسی علل و راه های پیشگیری نفوذ دشمن»
حجت الاسلام عبدالهی از رونمایی از کتاب «گونه شناسی علل و راه های پیشگیری نفوذ دشمن از منظر قرآن کریم» در کانون فرهنگی هنری علی اکبر(ع) شهرستان پارسیان خبرداد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، حجت الاسلام «حسین عبدالهی»، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(علیه السلام) شهرستان پارسیان در گفتگویی اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از طرف کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت علی اکبر(ع) پارسیان از کتاب «گونه شناسی علل و راه های پیشگیری نفوذ دشمن از منظر قرآن کریم» اثر حجت الاسلام حسین عبدالهی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه این کتاب توسط انتشارات خوئی در ۱۵۵ صفحه منتشر شده است، افزود: این اثر دارای چهار فصل شامل « مفاهیم، گونه ها، علل و راههای پیشگیری از نفوذ دشمن » به رشته تحریر درآمده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(علیه السلام) شهرستان پارسیان در ادامه به معرفی این اثر پرداخت و گفت: دشمن در پروژه نفوذ به سبب سرعت پیشروی و کاهش تلفات به دنبال تخریب آرمان های دورنی جامعه است لذا باید زمینه های نفوذ وعوامل آن را شناخت واز ورود آن جلوگیری کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: با بصیرت افزایی و انسجام و وحدت درونی و ترویج و تقویت ارزش های اسلام وانقلاب و تبعیت از کلام رهبری معظم می توان از پدیده نفوذ جلوگیری کرد.

در مراسم رونمایی از کتاب گونه شناسی علل و راه های پیشگیری نفوذ دشمن از منظر قرآن کریم، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس کتابخانه های عمومی و جمعی از پاسداران و فرماندهان بسیج شهرستان پارسیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور داشتند./826/

ارسال نظرات