۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۶۹۵۲۰

تشکیل دبیرخانه دائمی جایزه داستان کوتاه جنوب/ اختتامیه ۴ دی

تشکیل دبیرخانه دائمی جایزه داستان کوتاه جنوب/ اختتامیه ۴ دی
دبیر اجرایی جایزه داستان کوتاه جنوب گفت: به زودی دبیرخانه دائمی جایزه داستان کوتاه جنوب تشکیل شده و شرکت‌کنندگان رسماً عضو باشگاه نویسندگان می‌شوند.

‌علیرضا علیزاده دبیر اجرایی جایزه داستان کوتاه جنوب در گفت‌وگویی با اعلام اسامی نامزدهای این جشنواره اظهار داشت: رویداد فرهنگی، اجتماعی جایزه داستان کوتاه جنوب که با ابتکار و همت سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت و حضور بسیاری از نویسندگان جوان و همچنین نویسندگان  پیشکسوت کار خود را از تابستان سال پیش آغاز کرده بود اینک در مرحله معرفی و اعلام اسامی نامزدهای این جایزه قرار گرفته است.

* اختتامیه ۴ دی/ تشکیل دبیرخانه دائمی جایزه داستان کوتاه جنوب

وی درباره مراسم اختتامیه این جایزه افزود: در روزهای نخست دی ماه در همایشی حضوری در کیش در صورت مساعد بودن همه شرایط بهداشتی آیین اهدای جوایز به برگزیدگان ملی و محلی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره عنوان داشت: با گفت‌وگوهای انجام شده و هماهنگی‌های شکل گرفته با حمایت و نظارت سازمان منطقه آزاد کیش به زودی دبیرخانه دائمی جایزه داستان کوتاه جنوب تشکیل شده و  شرکت کنندگان در جشنواره نیز رسما به عضویت باشگاه نویسندگان این رویداد درآمده و از امکانات و امتیازات آموزشی و حمایت‌های کوناگون آن برخوردار خواهند بود.

علیزاده درباره زمان قطعی برگزاری حضوری اهدای جوایز گفت: چهارم دی ماه مدنظر ما است، در حال پیگیری امور دعوت و هماهنگی حضور مهمانان (در صورت صدور مجوز از ستاد کرونا ) در روز موعود در محل جزیره کیش هستیم.

* آموزش به استعدادهای شناسایی شده حوزه داستان/ اهدای جوایز تازه آغاز راه است

ابراهیم حسن بیگی دبیر علمی این جشنواره نیز با اشاره به پایان یافتن مرحله داوری و انتخاب نامزدها ، این بخش از جشنواره را ابتدایی‌ترین کار این رویداد دانست و توضیح داد: ما تازه با صدها نویسنده پر انرژی توانا خلاق و نازک اندیش آشنا شده‌ایم که از این به بعد این جشنواره را با حضور این عزیزان  که بسیاری از آنان به دلیل محدودیت انتخاب ما نتوانستند در جایگاه برندگان قرار بگیرند، اما فاصله چندانی با ممتازان جشنواره نیز ندارند، ارتباط با آنها را در قالب آموزش‌های متقابل و تمرین‌ها و ممارست‌های گروهی ادامه خواهیم داد چنان که یقین داریم در فراخوان بعدی دست‌های همگی ما پرتر و قلم‌ها رساتر خواهد بود.

حسن بیگی با تشکر از متولیان این جشنواره یاد آور شد که با پایان اهدای جوایز تازه در آغاز راه قرار می‌گیریم.

اسامی نامزدهای جایزه داستان کوتاه جنوب بدین شرح است:

اعلام اسامی نامزدهای جایزه ادبی کیش داستان کوتاه جنوب

* در بخش ملی:

۱-ابوالفضل پروین از فیروزآباد فارس

۲-اعظم ایزد یار از اندیمشک

۳-بهاره حجتی از تهران

۴-پوران الهی فر از اندیمشک

۵-عماد عبادی از شاهرود

۶-علی جلالی از تهران

۷-فرشته شفقت رودسری از کیش

۸-محمدسعید احمد زاده از شیراز

۹-مرتضی فرجی از همدان

۱۰-مجید اسطیری از تهران

* در بخش منطقه‌ای:

۱-امین جوکار از آبادان

۲- حمیرا مسلم پور از کیش

۳-عالیه چراغ چشم از کیش

۴-فریده ترقی از کیش

۵-رضا افسا نژاد از بوشهر

۶-راحله زمان ثانی(راهی) از کیش

۷-محسن حاجی پور از بوشهر

۸-مرتضی فقیه نصیری از کیش

۹-مهرداد ایاز از کیش/826/

منبع: فارس
ارسال نظرات