۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۶۹۵۶۷
آیت الله سلیمانی:

مسیر علمی و عملی شهید فخری زاده باید با قدرت ادامه یابد

مسیر علمی و عملی شهید فخری زاده باید با قدرت ادامه یابد
مازندران - آیت الله سلیمانی با تأکید بر مجازات عاملان ترور دانشمند هسته ای کشورمان گفت: شاگردان مکتب فخری زاده باید مسیر علمی و عملی آن شخصیت برجسته را ادامه دهند.

آیت الله محمد سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن ترور شهید فخری زاده، دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان از سوی دشمنان ملت ایران، گفت: پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت در موقع مقتضی صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان این که دشمن سال ها است برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه علمی کشور به ترور دانشمندان و شخصیت های نخبه کشور روی آورده است، افزود: این اقدام بزدلانه نشان از اوج استیصال دشمنان ملت ایران از رشد و توسعه علمی کشور است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از انقلاب نبی مکرم اسلام است، ادامه داد: دشمن در زمان آن حضرت نیز برای جلوگیری از رشد و گسترش اسلام، مشکلات فراوانی را برای پیامبر اسلام به وجود آورد.

آیت الله سلیمانی با بیان این که ملت ایران اسلامی نیز در طول چهار دهه اخیر با همان مشکلات دوران صدر اسلام مواجه بوده اند، تصریح کرد: از محاصره اقتصادی، استحضاء و سخیره نسبت به پیامبر گرامی اسلام، بخشی از تلاش های دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی بود.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا با اشاره به این که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا نور خدا و قرآن را خاموش کنند، بیان داشت: خداوند متعال این نور را روز افزون کرده و انقلاب پیامبر جهانی شده است.

وی با بیان این که دشمنان بسیار تلاش کردند تا اسلام و انقلاب را خاموش کنند،غافل از این که خداوند متعال در پی اکمال و اتمام نور خودش بوده است، ادامه داد: اما به برکت خون شهدا و مجاهد فرزندان انقلاب، نظام اسلامی هر روز مقتدر از گذشته در مسیر اهداف تعیین شده حرکت می کند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به این که شهید فخری زاده عمر با برکت خود را در مسیر اعتلای علمی ایران اسلامی صرف کرد، بیان داشت: دشمنان انقلاب کور خواندند چون با ترور و به شهادت رساندن این چنین شخصیت هایی نمی توانند مانع از پیشرفت علمی کشور شوند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دستاوردهای علمی شهید فخری زاده به طور حتم آثار و برکات بسیاری را برای کشورمان در پی داشته است، گفت: با ترور دانشمندان هسته ای، خللی در پیشرفت و توسعه کشور ایجاد نخواهد شد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دشمن نمی تواند با ترور دانشمندان و نخبگان کشورمان، مانع پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه صنعت هسته ای و حوزه دفاعی شود، خاطرنشان کرد: همان طور که امام راحل نیز فرمودند ملت ایران اسلامی با شهادت چنین شخصیت هایی بیدارتر می شوند.

آیت الله سلیمانی با بیان این که انقلاب اسلامی با خون پاک این شهدا تضمین و از خطرات محفوظ خواهد ماند، تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز شخصیت های برجسته بسیاری با ترور و بمب گذاری دشمنان به شهادت رسیدند، اما خون پاک آنها موجب تقویت انقلاب و نظام اسلامی شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری نیز در پیام خود تأکید کردند با عاملان و آمران این جنایت مجازات شوند، ادامه داد: همچنین شاگردان مکتب فخری زاده ها باید مسیر علمی و عملی آن شخصیت برجسته را ادامه دهند./950/

ارسال نظرات