۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۶۹۵۷۲
حجت الاسلام لائینی تأکید کرد؛

ضرورت الگو سازی شهید فخری زاده برای جامعه علمی کشور

ضرورت الگو سازی شهید فخری زاده برای جامعه علمی کشور
مازندران - امام جمعه نکا با محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای کشورمان گفت: شهید فخری زاده و تلاش های علمی او باید به الگویی برای جامعه علمی کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام محمد صادق لائینی، امام جمعه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده از سوی عوامل رژیم غاصب صیهونیستی و آمریکای خبیث بر ضرورت مجازات عاملان این جنایت تأکید کرد.

وی با بیان این که شهدای هسته ای کشورمان مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی در طول سال های اخیر بوده اند، افزود: دشمن در سال های اخیر تلاش کرد با ترور این شخصیت های برجسته علمی کشور، مانع از شکوفایی علمی در ایران اسلامی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در همه این سال ها علیرغم ترور دانشمندان و نخبگان کشور در رسیدن به اهداف شوم خود شکست خورده است، تصریح کرد: ایران اسلامی با عبور از موانع، امروز در قله های پیشرفت علمی قرار دارد.

حجت الاسلام لائینی، پیشرفت های صورت گرفته در صنعت هسته ای و همچنین توان موشکی و دفاعی کشور را مرهون مجاهدت ها و تلاش های علمی دانشمندانی همچون شهید فخری زاده عنوان کرد و گفت: جایگاهی که امروز ایران اسلامی در حوزه فناوری هسته ای و همچنین توان موشکی در آن قرار دارد، شکست سنگینی برای دشمنان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه نکا با بیان این که دشمنان این ملت باید بدانند با ریختن خون های پاک دانشمندان و نخبگان این کشور، رشد و شکوفایی علمی در ایران اسلامی متوقف نخواهد شد، بیان داشت: این ترور ها و شهادت ها، ملت ایران به ویژه نخبگان و دانشمندان را در رسیدن به اهداف اصلی انقلاب مصممم تر خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن پذیرفته در جلوگیری از پیشرفت های علمی در ایران اسلامی شکست خورده است، خاطرنشان کرد: آنها با ترور و به شهادت رساندن شخصیت های برجسته علمی کشور تلاش می کنند ملت ایران را برای رسیدن به آن هدف عالی مأیوس کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که به طور حتم پیروزی از آن ملت ایران خواهد بود، تصریح کرد: این ملت مقاوم و با بصیرت در طول 42 سال اخیر، مشکلات و بحران های بسیاری را با ایستادگی پشت سر گذاشته اند و امروز نیز این اقدامات ضد بشری و جنایت کارانه نمی تواند مانعی در مسیر حرکت این ملت در رسیدن به اهداف عالی انقلاب ایجاد کند.

امام جمعه نکا با تأکید براین که راه شهید فخری زاده ها باید با قدرت و شتاب بیشتری ادامه پیدا کند، بیان داشت: به طور حتم ادامه راه این شهید عزیز می تواند پاسخی به توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب اسلامی باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جنایت و ترور در ذات رژیم غاصب صهیونیستی و مقامات آمریکایی است، خاطرنشان کرد: این دو رژیم جنایت کار و خبیث به طور حتم در آینده ای نزدیک پاسخ محکم ملت ایران را دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که شهید فخری زاده و تلاش های علمی او باید به الگویی برای جامعه علمی کشور تبدیل شود، تصریح کرد: به طور حتم جوانان مؤمن، نخبه و انقلابی کشورمان نخواهند گذاشت خلأ فقدان این دانشمند برجسته در کشورمان احساس شود./950/

ارسال نظرات