۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۶۹۶۳۸
رهبر شیعیان پاکستان:

ترور نخبگان جامعه جرم نابخشودنی است

ترور نخبگان جامعه جرم نابخشودنی است
حجت الاسلام والمسلمین نقوی شهادت مظلومانه محسن فخری زاده را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت و تاکید کرد: ترور نخبگان جامعه جرم نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان، در بیانی شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را به شدت محکوم کرد و به مقام معظم رهبری، دولت و ملت مسلمان جهموری اسلامی ایران و خانوده اش تسلیت گفت.

وی با بیان این که طبع انسان ها ایجاب می کند که هیچ انسانی جان انسان بی گناه دیگری را نگیرد و از این لحاظ ترور یک دانشمند، روشنفکر، پژوهشگر و محقق، روحانی، عالم دین و شخصیت اجتماعی، جرم نابخشودنی است، گفت: امثال فخری زاده ها افرادی اند که با حضور در محدوده کاری خود به خدمت انسان ها و بشریت مشغول اند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی کشتن نخبگان جامعه را گناه اجتماعی، ملی و جهانی تلقی کرد و ابراز داشت: مجرمانی که مرتکب چنین جنایت، عمل شنیع و خشن می شوند مستحق هیچ نوعی بخشش و مراعات نیستند.

وی با تاکید بر این که اگر چنین تروریست ها و جنایت کاران را به نتیجه اعمال شوم شان نرسانیم جهان رنگ امنیت، آرامش و ثبات نخواهد دید، تاکید کرد: جامعه بشری نیز نمی تواند متحمل چنین انسان های حیوان صفت باشد.

رهبرشیعیان پاکستان شهادت دانشمند هسته ای کشور محسن فخری زاده را تسلیت گفت و از نهاد های بین المللی خواست: در خصوص تحقیقات این فاجعه بزرگ به وظیفه خود عمل کنند و جنایتکاران را به سزای اعمالشان برسانند تا جهان از هرج و مرج و بی ثباتی در آرامش باشد.

وی با قدردانی از خدمات شھید راہ علم و دانشمند ھسته ای جمھوری اسلامی ایران محسن فخری زادہ، ابراز داشت: سربازان ولایت با شجاعت تمام راہ این شھید بزرگوار را ادامه خواھند داد./988/

ارسال نظرات