۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۶۹۶۴۰
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

ترور محسن فخری زاده عمل ننگین آمریکا و اسرائیل است

ترور محسن فخری زاده عمل ننگین آمریکا و اسرائیل است
حجت الاسلام والمسلمین جعفری در مراسمی شهادت سربازان ولایت را مدال افتخار دانست و تاکید کرد: ترورمحسن فخری زاده عمل ننگین آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مراسمی ترور دانشمند هسته ای کشور محسن فخری زاده را به خانواده اش تسلیت گفت و با آنان ابراز همدردی کرد.

وی با بیان این که ترور شخصیت های مهم جمهوری اسلامی ایران، عملی خشن و مداخله در امور داخلی این کشور است، افزود: شهادت محسن فخری زاده برگ دیگری از کارنامه جرم و جنایت چندین ساله امریکا و اسرائیل است.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان ترور هدفمند دانشمندان برجسته ایرانی را به شدت محکوم کرد و گفت: رژیم ناپاک صهیونیسیم با آتشی بازی می کند که بزودی دامن او را نیز خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که آمریکا، اسرائیل و کشورهای عربی قصد نابودی و از بین بردن ثبات منطقه را دارند، اظهار داشت: این قدرت های متحد شیطانی برای بقا و حفظ خود می خواهند امنیت دیگران را به خطر اندازند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با تاکید به این که قدرت پوشالی ابرقدرت ها در آستانه سقوط و نابودی است و امریکا در آستانه سقوط اقتصادی قرار گرفته است، ابراز داشت: نابودی اسرائیل حقیقتی انکار ناپذیر است که به امید خدا بزودی تحقق خواهد یافت.

وی با اشاره به این که عملیات تروریستی در یک کشوری اعلان جنگ با آن کشور است، گفت: امریکا و اسرائیل خطر جدی برای صلح و ثبات جهانی شمار می روند.

این روحانی پاکستانی در ادامه سخنان خود با تاکید به این که تعبیر رویای حکومت جهانی یهود و نصارا بدترین و وحشتناک ترین تعبیر خواهد بود، افزود: تاریخ شاهد است که سرانجام و سرنوشت ظالمان و جابران بدترین سرنوشت بوده است. 

وی سران عرب را به پرهیز از رفتار ریاکارانه و منافقانه و به اتحاد اسلامی دعوت کرد و گفت: کلمه گویان هرگز دشمنان توحید را بعنوان دوست خود انتخاب نمی کنند، سران کشورهایی که یهود و نصارا را بعنوان دوست خود بر می گزینند روز قیامت جلوی پیامبر اسلام(ص) شرمنده خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در آخر گفت: جهان در دوگروه، گروه حق و گروه باطل در حال تقسیم شدن است و بزودی باطل سرنگون و حق پیروز خواهد شد و این وعده الهی است، جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا. و حق آمد و باطل نابود شد که باطل خود لایق محو نابودی ابدی است.( سوره اسراء ایت 17) /988/

ارسال نظرات