۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۶۹۷۴۳
حجت الاسلام محققی:

جانفشانی ها و ایثارگری های روحانیت در دفاع مقدس مغفول مانده است

جانفشانی ها و ایثارگری های روحانیت در دفاع مقدس مغفول مانده است
مدیرعامل خبرگزاری رسا روحانیت را مجموعه ای مظلوم در عرصه دفاع مقدس توصیف کرد و گفت: ایثارگری های طلاب رزمنده باید زنده نگه داشته شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا پیش از ظهر امروز در جریان بازدید حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی از این رسانه حوزوی، ضمن تسلیت شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان گفت: امروز عزم و اراده مجموعه های علمی و مسؤولان برای پیشرفت کشور و اعتلای انقلاب بیشتر و قوی تر خواهد شد.

وی، حجت الاسلام والمسلمین مصلحی را نمونه و چهره ای موفق در عرصه مدیریت یکی از مجموعه های اطلاعاتی و امنیتی کشور دانست و اظهار داشت: شما با تبعیت از رهبر معظم انقلاب از مفاخر روحانیت و الگویی برای نسل های بعدی محسوب می شوید و باید تجارب مدیریتی خود را در اختیار آنها قرار دهید.

حجت الاسلام محققی همچنین روحانیت را مجموعه ای مظلوم در عرصه دفاع مقدس توصیف کرد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، ابراز کرد: طبق آمار مسؤولان، حوزویان بالاترین نسبت شهید را در قیاس با سایر صنوف تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مدیرعامل خبرگزاری رسا خاطرنشان کرد: با توجه به نقش پررنگ روحانیت در دفاع مقدس لازم بود ایثارگری های این طلاب رزمنده زنده نگه داشته شود. از این رو خدمات سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در این زمینه شایان تقدیر است.

وی با اعلام آمادگی در زمینه تعاملات هم افزا در عرصه های رسانه ای و خبری با سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تأکید کرد: رسالت و مأموریت ما تقویت جبهه و جناح انقلابی در حوزه است و بحمدالله خبرگزاری رسا امروز مورد اعتماد اعلام و اعاظم حوزه بوده و کارهای بسیار خوبی را انجام داده است.

حجت الاسلام محققی با ابراز خرسندی از زحمات تصمیم گیران، تصمیم سازان و کادر اجرایی حوزه در زمینه تحول ابراز داشت: امروز گام های بلندی در زمینه تحول دانش های حوزه با تدوین درختواره دانشی، برداشته شده است.

وی به تبیین برخی از آسیب ها و تهدیدهایی که حوزه های علمیه با آن مواجه هستند، پرداخت و تصریح کرد: امروز با عافیت طلبی در حوزه مواجه هستیم، چراکه برخی درصدد دوری از مسائل سیاسی و اجتماعی بوده و تفکر سکولاریسم را دنبال می کنند؛ همچنین نفوذ، دغدغه هویت و معیشت نیز از دیگر آسیب هایی است که در حوزه وجود دارد و باید حل شود./841/

ارسال نظرات